احتمال حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 2024 افزایش یافت/ اسامی نمایندگان فوتبال ایران تا پایان خرداد ماه


ساعت: 08:37
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1889997

با پیام رئیس کمیسیون مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال؛

رئیس کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال درباره سازوکار لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مصطفی زارعی رئیس کمیسیون مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری اولین جلسه با مدیران باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه استقلال قهرمان فصل گذشته بود و لازم است نمایندگان خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم. فصل بعدی لیگ قهرمانان بین دو لیگ. ; احتمال معرفی استقلال به عنوان یکی از نمایندگان ایران در آسیا بسیار زیاد است و به همین دلیل با جدیت بیشتری نسبت به سایر تیم ها روند صدور مجوز حرفه ای برای این باشگاه را دنبال می کنیم.

وی در ادامه گفت: مراحل پروانه حرفه ای از 19 دی ماه آغاز و نتیجه 20 خرداد سال آینده اعلام می شود. در مورد سایر نمایندگان ایران نیز با توجه به سهمیه ای که خواهیم داشت، سازوکار آن طرف فدراسیون فوتبال در نظر گرفته می شود.

زارعی در پایان گفت: تعداد سهمیه های ایران برای فصل آینده لیگ قهرمانان هنوز مشخص نیست و کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد سهمیه های ایران را اعلام می کند و این سهمیه ها می تواند 2+2 یا 3+1 باشد. . . جلسات متعددی در خصوص تعیین نماینده لیگ قهرمانان آسیا از جام حذفی برگزار شده و مسئولان سازمان لیگ در این خصوص اطلاع رسانی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید