واکنش سرمربی سابق استقلال به پیشنهاد قرمزها

واکنش سرمربی سابق استقلال به پیشنهاد قرمزها

پورموسوی در خصوص تساوی دو تیم استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به خبرنگاران گفت: باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم و از حضور هواداران تشکر می کنم. امروز 90 دقیقه استقلال خوزستان را تشویق کردند، همچنین فکر می کنم امروز با فدراسیون فوتبال بازی داشتیم، البته این حرف من ربطی به تیم فوتبال خیبر خرم آباد ندارد.

وی ادامه داد: تصمیمی که فدراسیون فوتبال در بدترین شرایط ممکن برای استقلال خوزستان گرفت و ما را امروز بدون 5 بازیکن اصلی مان قرار داد، طبیعی بود که در چنین شرایطی بازیکنان تعویضی با شرایط مسابقات فاصله داشتند. به هر حال بازی حساسی بود و به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و امیدوارم با تلاش بیشتر در بازی با سایپا با برد خارج از خانه باز هم شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که گفته می شود باشگاه فولاد برای هدایت این تیم با شما مذاکره کرده است، آیا این موضوع را تایید می کنید؟ وی گفت: واقعیت این است که تمرکزم روی استقلال خوزستان است و برای فولاد آرزوی موفقیت دارم. چیزی که الان برای من خیلی مهم است این است که در ادامه رقابت های لیگ 1 بتوانیم بدون مشکل و با آرامش کامل به کار خود ادامه دهیم و اگر پیشنهاد شد مستقیماً با من نبود.

دیدگاهتان را بنویسید