انتقاد سرمربی سابق استقلال روی اعصاب پرسپولیسی های سابق

انتقاد سرمربی سابق استقلال روی اعصاب پرسپولیسی های سابق

علی علیزاده درباره شرایط مس رفسنجان با تساوی مقابل فولاد خوزستان گفت: تیم ما آماده است و خدا را شکر شرایط خوبی دارد. نمی گویم بهتر از فولاد بودیم اما بهتر از رقبایمان بازی کردیم و موقعیت های خیلی خوبی هم داشتیم. استایل نیمکت کاملی دارد و با شیفت های خود نتیجه را تغییر داد. متاسفانه با خطای شخصی به گل رسیدیم و فولاد صاحب یک پنالتی شد که نوشی صوفیانی آن را مهار کرد. هر دو تیم می توانستند برنده شوند.
وی درباره انتقاد جواد نکونام از میزبان کوپر رفسنجان و اینکه معتقد است بازی ها نباید در ورزشگاه شهید زینلی سرچمه برگزار شود، توضیح داد: تیم هایی مانند آلومینیوم، پرسپولیس و سپاهان در سارسمه بازی کردند و نمی دانم چرا نکونام این را می گوید. تخت را آماده کردیم و سعی کردیم برای مهمان مشکلی ایجاد نکنیم. صحبت های نکونام قابل احترام بود و او هم نظرش را بیان کرد. اگر نکونام واقعا ناراحت است به او دلداری می دهیم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه سرمربی فولاد برای دیدار ساعت 15 باید از ساعت 12 ظهر به ورزشگاه حرکت می کرد، خاطرنشان کرد: از رفسنجان تا سرچشمه و اعضای تیمی مانند سپاهان 45 دقیقه فاصله دارند. ، پرسپولیس و آلومینیوم چنین حرفی نزدند. انشالا دفعه بعد نکونام را در رفسنج میگیریم و ورزشگاه مدرنیزه خواهیم داشت.

علیزاده درباره وضعیت ورزشگاه شهدای مس رفسنجان گفت: زمین شهدای مس آماده است و شانس 99 درصدی برای بازی با نفت مسجد سلیمان در این ورزشگاه خواهیم داشت. اگر با احتمال یک درصدی این اتفاق نیفتد، در هفته بیست و سوم ذوب آهن را در رفسنج خواهیم پذیرفت.

وی در خصوص فعالیت کم باشگاه مس در نقل و انتقالات و جذب امیرسام نصیری و حسین پورامینی گفت: در ابتدای فصل تیم متعادل و بسیار خوبی داشتیم و این دو بازیکن در لیست سرمربیان قرار داشتند. می خواستیم دو بازیکن را به خدمت بگیریم که قیمت های نجومی دارند. با کمیسیون فنی باشگاه به جمع بندی رسیده ایم که اگر خدای ناکرده مشکلی پیش آمد آنها را جذب نکنیم و از سهمیه فیفا استفاده کنیم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان با اشاره به شرایط شاگردان محمد ربیعی در هفته های باقیمانده لیگ برتر گفت: تیم ما چهارم جدول است و اگر گل گهر سیرجان به عقب برگردد به لطف تفاضل گل بهتر در رده چهارم خواهیم ماند. نسبت به سپاهان ادامه داد: در دو هفته آینده دو بازی سخت با آلومینیوم و پرسپولیس داریم و بعد از این دو بازی با چهار تیم از شش تیم اول جدول بازی کردیم و در این شرایط بستر آماده است تا بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. نتایج در هفته های آینده

دیدگاهتان را بنویسید