محرومیت شدید یحیی از اعصاب سرمربی سابق پرسپولیس

محرومیت شدید یحیی از اعصاب سرمربی سابق پرسپولیس

حمید درخشان در مورد دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و همچنین محرومیت یحیی گل محمدی مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

* بازی با آلومینیوم بسیار مهم است. از آنجایی که رقابت ها یک بازی است و قهرمان جام حذفی به لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند، تیم های حاضر در این رقابت ها کاملاً متفاوت به نظر می رسند. به همین دلیل این جام از دیرباز جام معجزه نامیده می شود.

* در مورد محرومیت یحیی گل محمدی هم باید بگویم که محرومیت های او زیاد بود. گویی چنین اتفاقاتی افتاده و ما شاهد چنین محرومیتی نبوده ایم. این گونه صداها با یحیی و پرسپولیس غیر دوستانه است.

* تیم های بزرگی در جام جهانی حضور دارند و به راحتی به این رقابت ها راه پیدا نکردند. فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم، زیرا همه تیم ها قوی هستند و مهم است که مسابقات تدارکاتی ما چگونه باشد.

* ما 24 سال پیش آمریکا را شکست دادیم و البته الان نسل ها عوض شده اند و باید اقدامات لازم را برای دعوت از بازیکنان تاثیرگذار انجام دهیم. انگلیس مالک فوتبال جهان است و بازی با آنها آسان نیست. به هر حال باید بازی های تدارکاتی موثری داشته باشیم و تجربه خوبی کسب کنیم تا در دوحه به آن افتخار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید