ستاره گرانقدر استقلال اعصاب این جانباز; انتقاد تند از ستاره فرهاد

ستاره گرانقدر استقلال اعصاب این جانباز;  انتقاد تند از ستاره فرهاد

سیروس دین محمدی در خصوص دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: اصلا بازی جذابی نبود. من تمام بازی را تماشا کردم، تراکتورسازی در فاز حمله قدرتی نداشت، استقلال هم همینطور بازی کرد و بازی در میانه میدان بود.

وی افزود: استقلال در طول بازی 2 بر 3 بود و یکی از آنها را تبدیل به گل کرد. در تمام 90 دقیقه اگر اشتباه نکنم تیم ها 4 فرصت گلزنی به هم داشتند اما قبلا هم گفتم باید بد بازی کنید اما 3 امتیاز بگیرید.

بازیکن سابق استقلال گفت خیلی ها از سبک بازی استقلال انتقاد می کنند اما خود مجیدی معتقد است این شایعات را باور نمی کند: از شما می پرسم خوب بازی می کنید و امتیاز کسب می کنید؟ تصور کنید که استقلال در یک مسابقه 20 موقعیت ایجاد کند و 10 شوت به سمت دروازه بزند. آیا بعد از مسابقه به خاطر این همه احتمال امتیاز می دهند؟ از طرفی اگر 2 موقعیت داشته باشید و یکی را تبدیل به گل کنید 3 امتیاز می گیرید این قانون فوتبال است خوب نباشید حتی بد بازی کنید اما 3 امتیاز بگیرید.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که عملکرد زستد را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: راستش من خیلی تلاش کردم تا فوتبال او را هضم کنم. انتظار داشتم کسی که در لیگ برتر انگلیس بازی می کند خیلی بهتر باشد، اما متأسفانه چیزی را که در ذهنم بود ندیدم. شاید 15 هفته بازی هایش را تماشا کرده باشم و عملکردش را تماشا کنم اما چیز خاصی در او ندیدم. به نظر من یامگا خیلی بهتر از جستا هست و دیدی که تو هر بازی تاثیر داره. یک نکته در مورد جستا وجود دارد که باید به آن اشاره کنم، سبک بازی او مانند احمد مومن زاده است، فقط کمی قدش بلندتر است. مومن زاده تلاش زیادی کرد اما گل چندانی به دست نیاورد. ژست درست مثل او عمل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید