حمله عجیب یک جانباز به فرهاد مجیدی

حمله عجیب یک جانباز به فرهاد مجیدی

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال نگاهی انتقادی به کنفرانس جنجالی فرهاد مجیدی دارد. او به استقلالی ها توصیه کرد در هفته های مانده به پایان لیگ برتر، آرامش خود و تیمش را حفظ کنند. سخنان رشیدی را در ادامه بخوانید:

* آبی ها از جام حذفی اخراج شدند و حالا باید روی بازی های باقی مانده در لیگ تمرکز کنند.

* شش هفته تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال 6 امتیاز از رقبای قدیمی خود جلوتر است، بنابراین با یک برنامه ریزی خوب می توانند در این راه باقی بمانند و تا زمانی که به حاشیه هایی که به تیم ضربه می زند فشار بیاورند و قهرمان شوند. ، نه

* مجیدی در پایان دیدار مقابل نساجی که منجر به حذف آبی ها از جام حذفی شد، در مورد داوری صحبت کرد که نامی هم برای خود دست و پا کرد که باز هم به سوژه اصلی رسانه ها و همه در این زمینه تبدیل شد. هم در رسانه ها و هم در فضای مجازی به این موضوع می پردازند. کاری که مجیدی انجام داد کاملا غیرحرفه ای بود.

مجیدی با علم به اینکه عواقب خطرناکی برای او و تیمش در پی داشت نباید بی دلیل بیرون می رفت. استقلال حالا با حرف های مجیدی در نشست خبری همه داوران را پیش رو دارد و شش هفته سخت را پیش رو دارد. به جای تلاش برای بهبودی، در غم و اندوه فرو می روند و در نتیجه شکست بیشتری را تجربه می کنند.

* هواداران از اینکه استقلال می تواند در این فصل دو جام کسب کند خوشحال بودند اما جامی که استقلال از دست داد و حالا تنها امیدش قهرمانی در لیگ برتر است. مجیدی در شش هفته باقی مانده دیگر نیازی به ایجاد حاشیه ندارد. برنامه خود را برای آنالیز حریفان و شکست دادن آنها مشخص کنید تا در مسابقات آینده با موفقیت قهرمان لیگ برتر شوند.

* سپاهان فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشته است. آنها بازی خوبی هستند و مسابقه خوبی نیستند و در این فصل تغییرات زیادی کرده اند، اما قطعاً چون در لیگ قهرمانان اروپا هستند و فارغ از هر نتیجه ای، از آمادگی بدنی خوبی برخوردار هستند و کاملا آماده هستند تا برای استقلال بجنگند.

دیدگاهتان را بنویسید