نکته عجیب ستاره استقلال; گاف عجیب فدراسیون فوتبال در قبال بمب بزرگ فرهاد مجیدی

نکته عجیب ستاره استقلال;  گاف عجیب فدراسیون فوتبال در قبال بمب بزرگ فرهاد مجیدی

قاسمی نژاد را خرید جنجالی استقلالی ها در تابستان امسال نامیدند. او سپس با پرسپولیس قرارداد بست، اما در نهایت از استقلال جدا شد تا فرزاد مجیدی برد این بازیکن را دربی نقل و انتقالات تیمش بنامد، هرچند که تاکنون عملکرد چندان خوبی نداشته است.

تبرئه قاسمی و بیرون ماندن به اشتباه فدراسیون!

امین قاسمی نژاد مهاجم استقلال که در ابتدای فصل با قراردادی گران قیمت به استقلال پیوست، در این فصل فرصت کمتری برای بازی داشت. کاسمی نژاد در دیدار هفته یازدهم مقابل پدیده در حالی از لیست استقلال خارج شد که مجیدی اعلام کرد به دلیل شکایت باشگاه از مهاجم تیمش تصمیم گرفته است که با این بازیکن ریسک نکند. البته نام قاسمی نژاد نیز از لیست استقلال برای بازی مقابل فولاد حذف شد تا روزهای سخت این بازیکن در تیم جدیدش ادامه داشته باشد و مشخص شود مشکلات دیگری نیز وجود دارد. در بازی قبلی اسامی بازیکنان استقلال برای بازی با پدیده اعلام شد اما اثری از امین قاسمی نژاد چه در ترکیب اصلی و چه در بین بازیکنان ذخیره دیده نشد تا درگیری این بازیکن با تیم سابقش از بین رفت و او. شاهد حضور او در زمین بود.

کاسمی نژاد را خرید جنجالی استقلالی ها در تابستان امسال نامیدند. او سپس با پرسپولیس قرارداد بست، اما در نهایت از استقلال جدا شد تا فرزاد مجیدی برد این بازیکن را دربی نقل و انتقالات تیمش بنامد، هرچند که تاکنون عملکرد چندان خوبی نداشته است. در حالی که انتظار می رفت این بازیکن با توجه به جایگاهش در جدول حداقل دقایقی مقابل تیم سابقش بازی کند و شانس گلزنی خود را محک بزند اما خبری از این بازیکن در لیست آبی ها برای حضور در مشهد نشد. از روی سکوهای ورزشگاه ثامن دنبال کنید.

کاسمی نژاد که فصل گذشته بازیکنی تاثیرگذار در پدیده بود و با زدن 11 گل و 3 پاس گل در استقلال نتوانست انتظارات را برآورده کند اما در نشست خبری پیش از بازی فرهاد مجیدی به شایعات جدایی خود واکنش نشان داد. وی گفت: امین بازیکن بسیار خوبی است، با روحیه و کیفیت خوب و مطمئن باشید به موقع از او استفاده خواهیم کرد و به تیم ما کمک خواهد کرد.

گاف عجیب فدراسیون فوتبال

حذف قاسمی نژاد از لیست آبی ها در دو بازی اخیر دلیل جالبی دارد. طبق بررسی ها این مشکل ربطی به باشگاه پدیده ندارد. چرا که طبق آخرین توافقات انجام شده از مبلغ 3 میلیارد تومان با رضایت این مهاجم شمالی برای استقلال، 2 میلیارد تومان پرداخت شده است و مابقی باید تا 2-3 ماه آینده به باشگاه مشهدی پرداخت شود. قاسمی نژاد به دلیل شکایت مدیر برنامه های سابق خود از حضور در میادین محروم شد. مدیربرنامه های سابق این بازیکن برای فصل 98-97 مبلغ 400 میلیون تومان از این بازیکن درخواست کرده بود و پرونده بدون رسیدگی به محرومیت این بازیکن در زمین مسابقه منجر شد اما در دفاع از وکیل قاسمی نژاد این بازیکن توجیه شد. و مشکلش حل شد با تمام این تفاسیر، اما از آنجایی که این شکایت همچنان در سیستم کمیسیون انضباطی بود، فدراسیون فراموش کرد برای دومین دیدار متوالی آن را از دستور کار خارج کند و با توجه به اعلام دیرهنگام این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال، این بازیکن از او از داشتن یک همراه برای تیمش محروم شد.

موردی نژاد تبرئه شد

امین قاسمی نژاد صبح دیروز برای پیگیری موضوع به فدراسیون رفت اما از آنجایی که باشگاه استقلال در روزهای گذشته این موضوع را پیگیری نکرده بود، در نهایت این اتفاق منجر به محرومیت این مهاجم با فولاد شد. گفتنی است مدیر برنامه های سابق قاسمی نژاد مدتی بود که از این بازیکن 400 میلیون تومان طلب کرده بود اما در آن زمان با او قراردادی نداشت و همین مشکل باعث شد قاسمی نژاد از این شکایت تبرئه شود.

نکته دیگر اینکه مجیدی ضمن گلایه از پدیده در بازی قبلی جدایی قاسمی نژاد گفت که این اتفاق ربطی به موضوع ندارد و معلوم نیست مجیدی از روی عمد موضوع را مطرح کرده است یا از روی ناآگاهی.

دیدگاهتان را بنویسید