فرهاد مجیدی ستاره استقلال را می خواهد; هیجک فرهاد از استقلال؟

فرهاد مجیدی ستاره استقلال را می خواهد;  هیجک فرهاد از استقلال؟

یکی از ابهاماتی که در خصوص نقل و انتقالات استقلال وجود دارد، وضعیت مهدی قائدی است. قرارداد قرضی این بازیکن به پایان رسیده و آبی ها برای حفظ او باید با باشگاه شباب الاهلی به توافق برسند تا در صورت پرداخت مبلغ مشخصی، این وینگر بوچهری را دوباره اجاره کنند.

اما اخباری که در روزهای اخیر از سوی باشگاه استقلال منتشر شد حاکی از آن است که آبی ها نتوانسته اند مبلغ مورد نظر را به امارات پرداخت کنند و همین موضوع کایدی را در آستانه پیوستن به تیم دیگری قرار داده است.

تمرینات شباب الاهلی چند روزی است که آغاز شده و قصد دارند به اردوی صربستان بروند. با این حال کایدی همچنان در تهران حضور دارد و سرمربی جدید این تیم اماراتی وضعیت این بازیکن را مشخص می کند، هرچند به نظر می رسد در نهایت به باشگاه دیگری قرض داده شود.

مدت هاست که شایعه پیوستن کایدی به باشگاه اتحاد کلبا به گوش می رسد و حالا چند سایت خبری امارات از نزدیک شدن بازیکن سابق استقلال به جمع فرهاد مجیدی خبر می دهند.

صفحه خبری «منبر اتحاد کلبا» که خبر این باشگاه را منتشر کرده است، نوشت: باشگاه اتحاد کلبا در آستانه عقد قرارداد با مهدی قیدی (24 ساله) بازیکن باشگاه شباب الاهلی است.

این خبر را چند صفحه دیگر در توییتر به اشتراک گذاشتند و یکی از آنها نوشت شباب الاهلی قصد دارد یکی از بازیکنانش را به صورت قرضی به اتحاد کلبا ببرد و در همین توییت مهدی قیدی هنوز در تمرینات قهرمانان لیگ برتر شرکت نکرده است. فصل آخر امارات و این عجیب است.

به هر حال آینده مهدی کایدی و مقصد فصل آینده او باید در روزهای آینده مشخص شود. او در حال حاضر به حضور در اتحاد کلبه نزدیک است و اگر اتفاق خاصی نیفتد، بار دیگر شاگرد فرهاد مجیدی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید