فرهاد مجیدی ستاره خارجی استقلال را می خواهد

فرهاد مجیدی ستاره خارجی استقلال را می خواهد

استقلال تهران یکی از بدترین شرایط خود را در فصل نقل و انتقالات تابستانی تجربه می کند که پیش از این سابقه نداشته است. این شرایط در حالی به وجود آمده که مدیران باشگاه با وعده ارائه مربی خارجی هر روز به دنبال زمان برای خرید هستند و تاکنون اقدام مثبتی انجام نداده اند. تیم مصطفی آجورلو در حالی سکوت می کند که او و معاونانش از دفتر مشغول تماشای فعالیت های گسترده رقیب سنتی در لیگ هستند. حریفی که تاکنون ستاره های سرشناسی را به خدمت گرفته است.

ناکامی تهرانی ها تنها در جذب ستاره های دیگر تیم ها نیست، بلکه هواداران از هم اکنون شاهد انتقال ستاره های خود به تیم های دیگر هستند، ستارگانی که در لیگ بیست و یکم نقش بسزایی در قهرمانی تیم ها داشتند.

یکی از مهم ترین بازیکنانی که اکنون در آستانه جدایی از استقلال است، رافائل سیلوا، ستون فقرات خط دفاعی استقلال تهران است، بازیکن برزیلی که عملکردش در نیم فصل دوم لیگ برتر، کارشناسان را شگفت زده کرد و یکی از ارکان اصلی استقلالی ها بود. قهرمانی. او در حالی به جمع آبی پوشان اضافه شد که فرهاد مجیدی دو مدافع خود سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را از دست داد و در آستانه بحران قرار داشت.

به نظر می رسد سیلوای برزیلی به دنبال حضور در لیگ فوتبال امارات است تا شاگرد فرهاد مجیدی شود.

دیدگاهتان را بنویسید