استقلال به دنبال ستاره های خارجی است; لیست فرهاد مجیدی تمام شده بود

استقلال به دنبال ستاره های خارجی است;  لیست فرهاد مجیدی تمام شده بود

فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها در نشست خبری اخیر خود در خصوص تعامل این تیم با نقل و انتقالات زمستانی گفت: خدای ناکرده در نیم فصل دوم بازیکنان جدید و دو بازیکن خارجی جذب می کنیم که یکی از آنها آسیایی است و شاید. دو بازیکن لیگ برتری: برای بهتر شدن شرایط به جمع خود اضافه می‌شوند، یعنی آن‌طور که هواداران استقلال انتظار دارند بازی کنیم.

سرمربی آبی ها که بیشترین بازی را برای دو بازیکن خارجی خود در نیم فصل انجام داده است، به دنبال جذب دو بازیکن خارجی دیگر برای تقویت این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بیست و یکم است. او شروع کرد.

چند رسانه عمانی از این بازیکن جوان و تیم ملی به عنوان سهمیه آسیایی استقلال یاد کرده اند که اخیرا برانکو ایوانکوویچ هدایت آن را برعهده گرفته است.

ارشد علوی، هافبک تهاجمی و مهاجم 21 ساله تیم ملی عمان و باشگاه السیب است که در صورت بازی در استقلال یکی از سهمیه های آبی های زیر 23 سال را به خود اختصاص خواهد داد که این یک نکته مثبت است. امتیاز برای استقلال

از طرفی بازیکنان عمان قیمت کمتری نسبت به بازیکنان عراقی دارند و همین موضوع دست آبی ها را برای جذب این بازیکن باز می کند.

آخرین بازی علوی برای تیم فوتبال السیب مقابل الرستاق بود. این دیدار با نتیجه 0-1 السیب الرستاک به پایان رسید که علوی با یک گل سه امتیازی را برای تیمش به ثمر رساند.

این بازیکن جوان و آینده دار در دو بازی اخیر برانکو ایوانکوویچ برای تیم ملی عمان مقابل بحرین و تونس در جام عربی نیز گلزنی کرده است.

السیب هم اکنون با 21 امتیاز از 9 بازی صدرنشین لیگ باشگاه های عمان است و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کند.

وبسایت Transfermarket ارزش این بازیکن 21 ساله را 450 هزار یورو معادل 13 میلیارد و 500 میلیارد تن برآورد کرده است.

باید دید استقلالی ها با وجود ترافیک سنگین در خط حمله خود، هفته آینده با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات در نیم فصل، این مهاجم جوان را به خدمت خواهند گرفت یا به گزینه های دیگر روی می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید