لیست خرید یحیی چطوره؟ لیست پرسپولیس تمام شده است

لیست خرید یحیی چطوره؟  لیست پرسپولیس تمام شده است

محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: از ابتدای فصل شروع به جذب نیرو کردیم. مهمترین ویژگی ما آرامش تیم بود. مهمترین عامل موفقیت ما مدیریت خوب یحیی گل محمدی بود. سرمربی تیم ما با وجود اینکه مربی توانمندی بود، هدایت تیم را برعهده داشت. حمایت از تیم بعد از قهرمانی در لیگ بسیار سخت بود. مثل سال های گذشته مشکلات مالی داشتیم و در پرداخت ها عقب افتادیم و علیرغم اینکه مدیریت تلاش می کرد عهدشکنی نکند اما مدیریت گل محمدی باعث شد تیم ما فرم خود را حفظ کند. افشین پیروانی مثل قبل کاپیتان بزرگی بود و کریم باقری که تیم بزرگی ساخت ما را قهرمان کرد. جام حذفی را بردیم که گل محمدی به ساپینتو رفت و با او دست داد، شاید کمتر کسی به این مسائل توجه کرد اما گل محمدی جو ورزشگاه را آرام کرد و در جام حذفی آنجا پیروز شدیم.

وی که در برنامه تلویزیونی “ورزشگاه” حضور داشت به دست ندادن بازیکنان دو تیم و اینکه آیا این خواسته آنها (پرسپولی) بوده یا طرف مقابل واکنش نشان داد و گفت: اگر نمی خواستیم دست بدهیم. یحیی گل محمدی به ساپینتو نمی رفت. تیم ما بدون توجه به مشکلات فنی با مدیریت خوب برای کسب دو جام به توافق رسید.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره قانون جدید و اینکه تیم باید با هفت میلیون دلار بسته شود، گفت: من به عنوان نماینده مدیرعامل در این جلسه حضور داشتم و نامه ای که به امضای من رسید، نامه حضور در جلسه بود. و نباید صورت جلسه را امضا می کرد. در این جلسه به مواردی اشاره شد و تمام تلاش شد تا همه چیز حفظ شود. باید یک سری پیشنهاد به باشگاه ها می دادند تا ما نظر بدهیم و بعد تصویب شد اما نامه ای که آمد این بود که همه چیز تایید شد. من می گویم باید صادقانه کار شود و اگر بازیکن فلان مبلغ را بگوید و من سرمربی بگویم نمی توانیم پول بدهیم، بازیکن نباید به باشگاه دیگری برود و دو برابر آن را بگیرد. تمام حرف های من از طرف بازیکن و مربی است، چون می دانم چقدر سخت است. همچنین معتقدیم هزینه ها باید کنترل شود و قیمت ها به صورت غیرقابل کنترلی افزایش پیدا نکند. تیم های پرسپولیس و استقلال منابع محدودی دارند و اجازه ندارند بیش از این هزینه کنند. سال گذشته می‌دانستیم که می‌توانیم شش بازیکن را با آن قیمت و چند بازیکن دیگر را با قیمت پایین‌تری دریافت کنیم. از زمان آقای پروین چنین شرایطی وجود داشت و بازیکنان در یک سطح قرار می گرفتند و در جوانی که به پرسپولیس آمدم سوم شدم و بازیکنانی مثل افشین پیروانی یا کریم باقری اول شدند.

محمدی در پاسخ به این سوال که دقیقا در قانون جدید نقل و انتقالات چه چیزی ذکر شده است، تصریح کرد: من مصاحبه آقای محبر را ندیدم. در جلسه ای که من حضور داشتم، هیچ بند منع قراردادهای دلاری وجود نداشت. در دربی خبرنگاران از من سوال می کردند اما من اطلاعات کافی نداشتم.

وی با اشاره به نقش بازیکنان بزرگسال پرسپولیس در موفقیت این تیم تاکید کرد: نمی توان بازیکنانی مانند کمال سهدنیا، سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی و حتی امید عالیشاه را که 10 سال در این تیم حضور دارد را کتمان کرد. در برخی دیدارها مانند این دربی، عالیشاه از نیمه اول شروع به گرم شدن کرد. این نشان دهنده بزرگی اوست و برایش مهم نیست چند دقیقه بازی می کند. باید قدردان این عزیزان باشیم. به دلیل تورمی که اتفاق افتاده است، پسران قدیمی ما آسیب دیده اند و هواداران ما از سختی کار بازیکنان قدیمی متاثر شده اند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه بازیکن گرفتن پرسپولیس از استقلال گفت: گل محمدی تاکنون لیستی نداده و همه اینها در حد شایعه است. در پایان فصل این مسائل به وجود می آید و یکسری از مردم برای فروش بازیکن خود سوالاتی را مطرح می کنند.

محمدی در خصوص صحبت های گل محمدی مبنی بر اینکه خسته است و می تواند در تیم دیگری به کار خود ادامه دهد، یادآور شد: معمولا بعد از یک فصل سخت و کسب نتایج خوب باید اجازه دهیم هم کادر فنی و هم بازیکنان در کنار خانواده استراحت کنند. بعد از استراحت قطعا با گل محمدی صحبت خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم تیممان را آنطور که او می خواهد تقویت کنیم. پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت دارد و کادر فنی بررسی می کند و مثل پارسال احساسات بازی نخواهیم داشت. با توجه به نیاز سرمربی بازیکن خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که «شرایط مورد نظر گل محمدی چیست و فرضیه خداحافظی در رأس چقدر می تواند برای او صحت داشته باشد؟»، خاطرنشان کرد: نمی توانم از قبل پیش بینی کنم، اما در 25 خردادماه که جلسه 25 خرداد برگزار شد. دو باشگاه بزرگ سرمایه برگزار می شود و با تغییراتی که در هیات مدیره باشگاه ایجاد شده افراد جدید و اقتصادی اضافه می شوند. از اعضای هیئت مدیره باشگاهمان که همگی زحمت کشیدند تشکر می کنم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد، شرم آور است و این هواداران شایسته آن هستند. فارغ از اظهارات و ایرادات داور، همه به فوتبال پرسپولیس احترام گذاشتند و عملکرد قابل قبولی داشتیم. با توجه به اینکه منتظریم تعطیلات تمام شود، شخصا دوست داریم شرایطی را برای ماندن گل محمدی در پرسپولیس فراهم کنیم و همه به او کمک کنیم تا به کارش ادامه دهد تا بتوانیم در آسیا نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید