خرید ریکاردو تمام نشده است. ساپینتو در خط هافبک خرید می کند

خرید ریکاردو تمام نشده است.  ساپینتو در خط هافبک خرید می کند

باشگاه استقلال اگرچه نسبت به رقیب سنتی خود خیلی دیر وارد بازار نقل و انتقالات شد، اما نقل و انتقالات زیادی انجام داده و این تیم همچنان در حرکت است.

پس از قطعی شدن بازگشت محمدحسین مرادمند یکی از دو مدافع آنها، مهدی کایدی پس از پایان فصل با قراردادی قرضی یک ساله حضور خود را در استقلال قطعی کرد و حالا سیاوش یزدانی نیز برای آبی پوشان قطعی شده است.

شاید اضافه شدن این سه بازیکن آخرین نقل و انتقالات آبی ها در پایتخت نباشد و این احتمال وجود دارد که آنها در خط میانی خریدی انجام دهند تا جای خالی یک هافبک وسط و بازیساز را پر کنند.

این اتفاقات در حالی رخ داد که لیست بازیکنان بزرگسال استقلال جای خالی ندارد و باید با نظر سرمربی آن لیست را خالی کنند. ساپینتو در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به این موضوع اشاره کرد و گفت که هنوز هم می توان برخی افراد را اضافه یا خارج کرد.

در صورت اضافه شدن سیاوش یزدانی و با توجه به حضور مرادمند، سیلوا، گلمی، چشمی و حسینی، تعداد مدافعان وسط این تیم بسیار زیاد است و ممکن است یکی از مدافعان این تیم در لیست خروج قرار گیرد. به اضافه یزدانی. در این صورت شاید محمد حسینی گزینه ای باشد که کمترین شانس را برای ادامه همکاری با آبی پوشان دارد.

همچنین با توجه به تعداد زیاد مهاجمان استقلال، احتمال حذف یک یا حتی دو مهاجم از لیست الحاقی قائدی آنها وجود دارد. در حالی که شنیده می شود ارسلان مطهری تراکتورسازی پیشنهاد جدی دارد، آرمان رمضانی نیز مورد توجه هواداران است و باید دید تصمیم نهایی ساپینتو در مورد مهاجمان تیمش چه خواهد بود.

آخرین بازیکنی که می تواند در لیست خروجی آبی ها قرار بگیرد، سعید مهری است. این هافبک میانی که فصل گذشته روی لبه تیغ بود اما تا پایان فصل در این تیم حضور داشت و قراردادش را تمدید کرد، ممکن است به دلیل تمرکز زیاد در مرکز خط هافبک آبی ها و عدم حضور در این تیم مجبور به این کار شود. جای خالی فهرست آن تیم باقی فصل را با تیم دیگری سپری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید