خرید جدید استقلال سوگلی ریکاردو ساپینتو؟

خرید جدید استقلال سوگلی ریکاردو ساپینتو؟

در حالی که شاید خوشبین ترین هوادار استقلال یک سال پس از رفتن این بازیکن به امارات، حضور مهدی کایدی را در استقلال تصور نمی کرد، بوچهری ستاره کمیاب بلیت جام جهانی تهران را خرید تا برای هواداران پرشمارش دوباره در جمع آبی های پایتخت ظاهر شود. .عشق ورزیدن
مهدی که در ابتدای بحث جدایی کزاری از شباب الاهلی، کل الاتحاد کلبا با حضور فرهاد مجیدی به عنوان مقصد بعدی پذیرفته شد، سرنوشت دیگری پیدا کرد و به استقلال آمد. عدم علاقه شباب الاهلی به قرض دادن مهدی به مدعیان اماراتی مانند شارجه و الوصل و کناره گیری فرهاد مجیدی از جذب این بازیکن پس از اطلاع از علاقه استقلالی ها به جذب او و البته تمایل کایدی برای درخشش در مقابل تیم سرمربی تیم ملی باعث شد تا هواداران استقلال یک بازیکن کلیدی دیگر در ترکیب لیگ بیست و دوم داشته باشند.
یافتن جایی در قلب سرمربی پرتغالی نیز برای کایدی آسان بوده است تا مدافعان حریف را در رویارویی های تن به تن دور هم جمع کند. مهدی خیلی زود تیمش را با یک گل و یک پنالتی از تالاب انزلی بیرون آورد تا از بحران غیرقابل تصور «دو بازی دو شکست» عبور کند.
یکی از زیباترین شوت های مسابقاتی که مهدی کایدی موفق به گلزنی می شود مربوط به شادی پس از گل او است. در حالی که عادت داشتیم مهدی کایدی را بعد از گلزنی های فرهاد مجیدی در آغوشش ببینیم، حالا هواداران استقلال باید خود را برای دابل فریم های بیشتر از این بازیکن آماده کنند. تصاویر امیرحسین خیرکه نشان می دهد ساپینتو، سرمربی خونگرم و پرشور استقلال که جایگزین فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال شد، به نظر می رسد در جشن های بعد از گل و این بار آغوش بازی، جای خالی خود را برای بازیکنان پر کرده است. مهدی کایدی پس از گلزنی . خط برای پرتغالی ها باز است.

دیدگاهتان را بنویسید