لیست خرید ریکاردو ساپینتو برای استقلال به پایان رسیده است

لیست خرید ریکاردو ساپینتو برای استقلال به پایان رسیده است

حجت کریمی علاوه بر رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز در صفحه شخصی خود نوشت که سرمربی فصل آینده ریکاردو ساپینتو است و تلاش برای تمدید قرارداد او ادامه دارد.

حجت کریمی چند هفته پیش در هتل آزادی با ریکاردو ساپینتو دیدار کرد. دو طرف بر سر شرایط کلی به توافق رسیدند و باشگاه استقلال تصمیم گرفت به مذاکره با ریکاردو ساپینتو مدیر برنامه های ایران درباره جزئیات قرارداد از جمله مبلغ آن ادامه دهد.

ریکاردو ساپینتو به باشگاه استقلال اعلام کرد که لیست خریدش آماده است و به محض عقد قرارداد، این لیست برای جذب بازیکنان مورد نظرش در اختیار باشگاه استقلال قرار می گیرد.

گفته می شود در لیست خرید استقلال، بازیکنان ایرانی حضور دارند که در تیم های لیگ برتری بازی می کنند. در مورد بازیکنان خارجی باید گفت که سیلوا و یاماگا قرارداد دارند و ریکاردو ساپینتو قصد دارد بازیکن خارجی دیگری به جز هانسل زاپاتا بازیکن تیم آلومینیوم اراک را به باشگاه معرفی کند. او قصد دارد سومین بازیکن خارجی استقلال در پست شماره 10 باشد یعنی بازیساز در حالی که هانسل زاپاتا وینگر است. البته استقلال می تواند یک بازیکن آسیایی خارجی هم به خدمت بگیرد.
باشگاه آلومینیوم اراک مدعی است ریکاردو ساپینتو در جریان بازی با آلومینیوم اراک با هانسل زاپاتا مذاکره کرده و از او خواسته تا برای فصل آینده به استقلال بیاید. البته این خبر توسط روی ماتا، سرمربی تیم استقلال تکذیب شد.

دیدگاهتان را بنویسید