لیست خرید باشگاه پرسپولیس منقضی شد; این تیم ملی در لیست یحیی قرار دارد

لیست خرید باشگاه پرسپولیس منقضی شد;  این تیم ملی در لیست یحیی قرار دارد

با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات، در روزهای اخیر گمانه زنی ها و شایعات زیادی درباره بازیکنان جدید تیم پرسپولیس مطرح شده است.

با این حال یحیی گل محمدی که چند روزی بود به سفر رفته بود سرانجام روز دوشنبه لیست بازیکنان مورد نظر خود را به مدیرعامل باشگاه ارائه کرد تا درویش با آن بازیکنان قرارداد امضا کند.

برخلاف اخبار منتشر شده، یحیی گل محمدی لیست سه نفره ای را به رضا درویش داده تا آنها را جذب کند. ممکن است گل محمدی در روزهای آینده لیست دیگری را به مدیرعامل پرسپولیس ارائه کند اما در حال حاضر تنها خواهان جذب 3 بازیکن است.

محمدحسین کنعانی زادگان، یاسین سلمانی و رضا شکاری سه بازیکن مورد نظر یحیی گل محمدی در لیست اولیه برای حضور در پرسپولیس هستند.

این در حالی است که قرارداد کنعانی زادگان با این تیم قطری به پایان رسیده و او اکنون بازیکن آزاد است. از سوی دیگر، یاسین سلمانی و رضا شکاری که فصل گذشته در سپاهان و گل گهر بازی می کردند، گزینه های اصلی سرمربی پرسپولیس برای پیوستن به این تیم هستند. البته شنیده ها حاکی از آن است که شکاری پیشنهاد خوبی از سپاهان دریافت کرده و می تواند به این تیم برود که در این صورت گل محمدی باید نام جدیدی برای مدیرعامل باشگاه بگذارد.

اگر هر یک از این سه بازیکن به پرسپولیس نپیوندند، گل محمدی بازیکنان دیگری را برای پیوستن به پرسپولیس به باشگاه معرفی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید