لیست ورودی های استقلال تمام شده بود!

لیست ورودی های استقلال تمام شده بود!

درست است که مصطفی آجرلو هنوز جایگزینی برای فرهاد مجیدی انتخاب نکرده است اما او و همکارانش در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر باشگاه هستند. مدیرعامل استقلال در روزهای اخیر سعی کرده در فضایی آرام با بازیکنان مورد علاقه خود مذاکره کند که به طور اتفاقی سجاد شهبازاده را از سپاهان جذب کرده است اما همه این افراد مورد توجه استقلالی ها نیستند.

کاپیتان تیم امید تحت تعقیب است
در لیست باشگاه استقلال محمد نژاد مهدی، سعید صادقی، امید حامدی فر، محمدرضا حسینی، یاسین سلمانی، علی کریمی و یک مهاجم اروپایی حضور دارند اما حسینی پیشنهاد باشگاه و یاسین سلمانی که کاپیتان تیم ملی است را رد کرد. با سپاهان قرارداد دارد. بدیهی است سلمانی تنها در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می تواند از سپاهان جدا شود.

گفتگو در مورد تمدید
مسئولان استقلال آمادگی دارند با محمد دانشگر، عارف گلمی و مهدی مهدی پور برای تمدید قرارداد فعلی خود مذاکره کنند و سپس با امیرحسین حسین زاده که بند جدایی و پیوستن به تیم های اروپایی در قرارداد دارد مذاکره کنند.

جایگزین ژست را انتخاب کنید
رودی زستد یکی از بازیکنان خارجی استقلال در فصل گذشته بود که فرهاد مجیدی به او اعتقاد زیادی داشت و مرتب در نشست خبری خود تاکید می کرد که این بازیکن کاملا حرفه ای است اما زستد در بین پیشکسوتان استقلال و هواداران این تیم چندان محبوبیتی نداشت و حتی باز شدن دروازه پرسپولیس در این راه نتوانست به او کمک کند رودی بلافاصله پس از پایان فصل خداحافظی کرد. او به خوبی می دانست که فرهاد مجیدی در این تیم نمی ماند و بهتر است قبل از جدایی از سرمربیگری برود تا مهر اخراج به او نخورد. حالا استقلالی ها می خواهند با ژست بازیکن را جایگزین کنند و از ظرفیت بازیکنان خارجی خود نهایت استفاده را ببرند.

آمانوف در اتاق انتظار
عزیزبک امانوف دیگر ملی پوش ازبکستانی که در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم نقش متوسطی را ایفا کرد نیز دیگر بازیکنی است که قرار است در روزهای آینده تکلیفش مشخص شود. باور کنی یا نه؟ امانوف با استقلال قرارداد دارد و در صورت عدم استفاده باشگاه یا باید زمینه برای جدایی مسالمت آمیز فراهم شود یا عزیزبک به باشگاه دیگری اجاره می شود. قانون اساسی این است که سرمربی جدید در مورد این بازیکن تصمیم بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید