حمله پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به منتقدان فرهاد مجیدی

حمله پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به منتقدان فرهاد مجیدی

محمد نوری در خصوص انتقادات به تعداد کم دستیاران فرهاد مجیدی و بن بست تاکتیکی استقلال گفت: هر سرمربی کادر فنی خود را مشخص می کند. چند نفر و چند نفر باید در مقر او باشند. شاید فرهاد مجیدی با کمک های کمتر احساس راحتی بیشتری می کند. منکر این نیستم که شاید افراد بیشتری به کادر فنی استقلال کمک کنند. اما در نهایت این تصمیم توسط فرهاد مجیدی گرفته شد.

وی در خصوص غیبت فرزاد مجیدی سرمربی استقلال در بازی نساجی و حساسیت سرمربی استقلال به نظم تیمی گفت: انضباط تیمی از همه چیز برتر است. خوشحالم که فرهاد مجیدی حتی با برادرش هم قاطع است. نمی دانم فرهاد در مورد مسائل فنی با فرزاد مشورت خواهد کرد یا خیر. اما حضور او در بازی نساجی می تواند برای استقلال مثبت باشد. با این حال خود فرزاد مجیدی تجربه بازی در استقلال را دارد و می تواند به بازیکنان کمک کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به غیر از دشمنان، برخی دوستان علاقه ای به نتیجه گرفتن استقلال ندارند. داوری نادرست، فدراسیون و برخی مشکلات دیگر باعث از دست رفتن استقلال بازی شد. لیوان گم شده امیدوارم شاگردان فرهاد مجیدی در لیگ برتر موفق باشند. از همه هواداران و پیشکسوتان استقلال می خواهم از این تیم حمایت کنند تا بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم. نمی دانم چرا برخی اصرار به شیطنت و نیات دارند. با اتحاد می توانیم نقشه کسانی را که از استقلال متنفرند خنثی کنیم.

نوری در پاسخ به این سوال که استقلال مقابل نساج در هفته بیستم لیگ برتر به تساوی رسید و در جام حذفی هم همین اتفاق افتاد. اینکه اگر یاران مجیدی بیشتر تمرکز می کردند آیا باز هم همین نتیجه را می گرفتند، گفت: جام حذفی جام معجزه است. این کاسه شرایط مختلفی دارد. 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی را تماشا می کنید. لیگ دو و لیگ یک در این مرحله حضور دارند. اما در مورد نساجی باید بگویم که برخی تیم ها مقابل هم بازی نمی کنند. استقلال و نساجی بازی های مشابهی هستند. آنها می خواستند با دفاع از اتوبوس به هدف خود برسند، نه اینکه در زمان عادی شکست بخورند، که این کار را هم کردند.

وی ادامه داد: البته شاید به برخی از مسائل فنی استقلال در این بازی هم انتقاد دارم. طبق توافق اولیه، حسینی با ضربات پنالتی جایگزین نشد، برخی جابجایی ها به تعویق افتاد، اما جام هر چه بود، تمام شد. نمی توانم این نکته را نادیده بگیرم که استقلال تیم خوبی دارد و در لیگ هم پیشتاز است. تنها چند هفته دیگر این تیم قهرمان خواهد شد. الان وقت انتقاد از فرهاد مجیدی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید