پیشکسوت تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی را توصیه می کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی را توصیه می کند

مهدی کشاورز پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی این تیم مقابل هواداران در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: نمی دانم چرا تیم نسبت به قبل ضعیفتر بود به هر حال فوتبال است و به شانس بستگی دارد. توپ به تیر افقی می خورد، تبدیل به گل می شود و گاهی اوقات تبدیل به گل نمی شود، امروز که داریوش شجاعیان و مرادی روی تیم بودند، همه نگاه ها به سمت آنها بود و شجاعیان به داور اعتراض کرد و خواستار پیروزی در مسابقه شد. اما من معتقدم آنها زمانی استقلالی بودند و نباید به تنهایی چنین حرکاتی را برای هواداران انجام می دادند، اما باید به استقلال احترام می گذاشتند.
وی افزود: در مجموع نیازی به جسارت در بازی نبود و تیم ها پرشور به نظر نمی رسیدند. استقلال به یکی دو مهاجم خوب نیاز دارد که بتوانند موقعیت ها را به گل تبدیل کنند. ژست واقعا نمی تواند خوب به نظر برسد. او آماده نیست. زست بعد از چند بازی هیچ حرکت خاصی انجام نداد. ما قبلا بازیکنی مثل دیابت داشتیم، اما از دست دادیم و ژستی را که خوب جواب نمی دهد، به دست آوردیم. البته ما مهدی قائدی را هم داشتیم که برای پرداخت بدهی او را به پول فروختند.

وی همچنین درباره عملکرد استقلال در نیم فصل و اینکه آیا این تیم در نهایت توانست قهرمان شود نیز گفت: استقلال باید یکی دو بازیکن خوب جذب کند و بتواند در مسابقات خوب کار کند، می تواند نتایج خوبی کسب کند. استقلال الان بازیکنان خوبی مثل سید حسین حسینی دارد و واقعا نمی دانم چرا به تیم ملی دعوت نشد. حسینی همه شرایط را برای یک دروازه بان خوب دارد اما به تیم ملی دعوت نشد.

کشاورتس افزود: به نظرم استقلال برای ادامه عملکرد خوب خود نیاز به جذب دو مهاجم خوب دارد. گائدی هر جا بود بازی می کرد اما الان آن بازیکن را نداریم. ژست واقعا نمی تواند بازیکن خوبی باشد. وقتی داشت پنالتی می گرفت از خدا خواستم که توپ را تبدیل به گل کند چون قبل از پنالتی یکی دو موقعیت خوب را از دست داد. یک بازیکن خوب چنین موقعیتی را تبدیل به گل می کند اما زستید ناکام است. به هر حال امیدوارم شرایط بهتر شود و استقلال بهتر عمل کند. همانطور که گفتم پتانسیل استقلال در حال حاضر برای بازیکن خوب است و با جذب دو مهاجم بهتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید