اعتراف پیشکسوت استقلال به تیم فرهاد مجیدی

اعتراف پیشکسوت استقلال به تیم فرهاد مجیدی

عبدالعلی چنگیز در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: آبی ها در روزی که خوب نبودند موفق شدند به پیروزی قاطعی دست پیدا کنند و همچنان در صدر قرار گرفتند. بازیکنان استقلال همچنان کم‌تمرینی به دلیل کرونا را دلیل اصلی عدم هماهنگی می‌دانند و مجیدی نیز در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب آهن به این موضوع اشاره کرد.

وی ادامه داد: انتقادات زیادی به استقلال وجود دارد که زیبا بازی نمی کند. آبی ها تنها در چند بازی اخیر پیروز شده اند و توانسته اند به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسند و در صدر لیگ باقی بمانند. البته فوتبالدوستان به خصوص استقلالی ها خواهان یک بازی زیبا هستند اما استقلال در چند هفته اخیر به دلیل مشکلاتش تنها 3 امتیاز کسب کرده و بازی زیبایی ارائه نکرده است.

مهاجم سابق استقلال تاکید کرد: استقلال در دیدار مقابل پیکان و ذوب آهن این شانس را داشت که بردهایش تغییر نکند. البته شانس همیشه خوب نیست. بنابراین لازم است کادر فنی استقلال شرایط را تغییر دهد تا آبی ها بهتر از گذشته در زمین ظاهر شوند.

چنگیز در خصوص دیدار روز جمعه استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی این دو تیم همیشه جذاب بوده است. البته امسال تراکتور شرایط خوبی ندارد اما مطمئنم مقابل استقلال به راحتی امتیاز از دست نمی دهد. تراکتورسازی تیم جوانی است که انگیزه بالایی برای شکست دادن استقلال در خانه دارد. سرمربی آبی ها نیز باید با آنالیز قوی نقاط ضعف حریف را شناسایی کند تا با پیروزی در این دیدار به برتری خود ادامه دهد.

وی در پایان درباره معرفی دو بازیکن جدید استقلال گفت: آمانوف با اینکه دقایق زیادی بازی نکرد اما نشان داد می تواند روزهای خوبی در استقلال داشته باشد. باید به او فرصت داد تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شود. حردانی هم انگیزه زیادی برای خودنمایی دارد. او مقابل ذوب آهن یکی از بهترین ها بود و با همین روند می تواند جایگاهش را در ترکیب اصلی استقلال تثبیت کند.

دیدگاهتان را بنویسید