انتقاد تندی پیشکسوت استقلال از تیم فرهاد مجیدی

انتقاد تندی پیشکسوت استقلال از تیم فرهاد مجیدی

منصور رشیدی دروازه بان و مربی سابق استقلال در خصوص حضور پیشکسوتان استقلال در باشگاه برای ثبت نام و پذیرایی و همچنین دیدار استقلال و گل گهر سیرجان توضیحاتی را ارائه کرد.
آیا می دانستید بازیکنان سابق استقلال به باشگاه می روند و ثبت نام می کنند تا سهامدار شوند؟

من این را از شما می شنوم! من هیچ اطلاعاتی ندارم.

چرا از باشگاه مطلع نشدی؟

هیچ کس در مورد آن به ما نگفت! متأسفانه پیشکسوتان استقلال طوری رفتار می کنند که انگار هیچ کدام به فکر دیگری نیستند. آقایان فکر می کنند صف نانوایی ها این است که اگر دیر بیایند دیگر نان نخواهند گرفت! سهامی که نیستند. البته یک مشکل بزرگ در باشگاه وجود دارد که همه باید در جریان آن قرار می گرفتند.

ممکن است شما مطلع شده باشید اما متوجه نشده اید؟

نه! همه اعضای کمیته پیشکسوتان و کارکنان باشگاه شماره همراه من را دارند. و وقتی می خواهند دور هم جمع شوند و برای پیشکسوتان سخنرانی کنند تا حاضر شوند، تلفن من را دارند و دعوت می کنند که برویم با ما عکس بگیریم، چه می گویید؟ اما الان آنها گوشی ما را برای اشتراک ندارند؟ واقعا حیف است.

بازی کالانوی و فرهاد مجیدی را چگونه پیش بینی می کنی؟

من تمام بازی های تیم قلعه نویی را دیده ام. او تیمی منسجم، تاکتیکی و منضبط دارد. فوتبال آنها جنگنده و منضبط است. فکر می کنم روز سختی در انتظار استقلال است.

تو چی میگفتی

استقلال همه ما را ناامید می کند! اگر قبل از این اتفاقات اخیر 80 درصد شانس قهرمانی را به استقلال می دادیم، الان این شانس برای ما به 50 درصد کاهش یافته است.

چی شد؟

چون به تیم رسیدگی نکردند و اول تاج گرفتند، بعد دو بازیکن سرباز شدند. این دو بازیکن ستون های دفاعی تیم بودند و بعد کاپیتان تیم به این ترتیب اخراج شد و در کل تیم به هم ریخته است و وضعیت خوبی را در استقلال نمی بینیم. این باعث ناراحتی ما جانبازان می شود.

حضور بازیکنان قدیمی استقلال در تیم گل گهر در این بازی چقدر می تواند کار استقلال را سخت کند؟

امیر گله نویی استاد این آثار است. استاد باید به بازیکنانش انگیزه بدهد. مطمئنم استقلال بازیکنان قدیمی انگیزه کافی دارد اما قلعه نویی هم بلد است آنها را مقابل استقلال به زمین بفرستد. شک ندارم استقلالی ها بازی سختی مقابل گهر گهر انتظار دارند. به خصوص بعد از اینکه این تیم در دور اول با شکایت استقلالی ها 7 امتیاز از دست داد و فریادشان را برای شکست دادن استقلال بیشتر کرد.

نامه باقی مانده؟

امیدوارم استقلال در این بازی نتیجه خوبی کسب کند، چون دوباره فاصله پرسپولیس با استقلال کم شده و اگر استقلال ببازد، روحیه کل تیم از بین می رود.

دیدگاهتان را بنویسید