انتقاد تندی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از حامد لاک

انتقاد تندی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از حامد لاک

تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در شرایطی مغلوب صنعت نفت آبادان شد که حامد لاک در متن آن باخت قرار گرفت. او با عملکرد ضعیف خود در این دیدار باعث شد سرخپوشان این بازی را واگذار کنند و اختلاف پرسپولیس با بالای جدول به 6 امتیاز برسد.

سعید عزیزیان پیشکسوت و مربی سابق دروازه بان های پرسپولیس در خصوص عملکرد سرخپوشان در این دیدار، دلیل حذف “حامد لاک”، شرایط دروازه بان های پرسپولیس و … سوالاتی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید. با جزئیات بیشتر پایین

دیدار با صنعت نفت در آبادان چگونه بود؟

بازی خوبی را مقابل صنعت نفت در آبادان شاهد بودیم. پرسپولیس در این دیدار موقعیت هایی داشت اما به گل نرسید. از طرفی روز خوبی برای دروازه بان صنعت نفت آبادان بود و پرسپولیس بالاخره بازی را واگذار کرد.

عملکرد حامد لاک را که با انتقادات زیادی همراه بود چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتباه او در این مسابقه جبران ناپذیر بود. برای تیمی که میهمان است و اول گل می زند، شرایط جبران نتیجه سخت می شود. در مجموع پرسپولیس اگر خوش شانس بود می توانست به تساوی برسد اما تفاوت دو تیم در عملکرد دروازه بان ها بود.

به نظر می رسد عدم رقابت بین دروازه بان ها باعث فرو ریختن این لکه شده است. نظر شما در این مورد چیست؟

هر تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کند باید دو دروازه بان هم سطح داشته باشد، زیرا رقابت سطح آنها را بالا می برد. رادوشوویچ دروازه بان خوبی بود که رفت، اما باشگاه جایگزین او نشد. با این حال، مربیان باید ببینند که چرا او برای رفع این مشکل کوتاهی کرده است، زیرا او قبلاً نشان داده است که دروازه بان خوبی است.

احمد گوهری می تواند برای پرسپولیس مفید باشد؟

گوهری دروازه بان خوبی است اما توجه داشته باشید که جوان است و پرسپولیس جایی برای کسب تجربه نیست. دروازه بان در پرسپولیس از تیم ملی هم سخت تر است.

خطرات نداشتن دروازه بان قابل اعتماد در پرسپولیس چیست؟

سال 86 زمانی که مربی تیم بودم، گفتم باید دروازه بان های خوبی داشته باشیم. در همان سال مهدی واعظی و حسن رودباریان بهترین های ایران بودند و فرشید کریمی باتجربه را داشتیم. علیرضا حقیقتی جوان نیز در آن سال ها دروازه بان امید ایران بود و تجربه لازم را داشت. حضور چند دروازه بان خوب برای پرسپولیس مایه خیر و برکت است. حالا ببینید استقلال با سه دروازه بان خوب شروع کرد و حالا سیدحسین حسینی و رضایی در این تیم هستند. هر تیم موفقی باید دروازه بان های خوبی داشته باشد.

به نظر می رسد پرسپولیس تا قهرمانی فاصله زیادی دارد، موافقید؟

9 هفته باقی مانده است و هیچ چیز تمام نشده است. رقابت شدید است، اما همچنان ادامه دارد. پرسپولیس اگر شهرآورد را برد می تواند در جام قهرمانی بالاتر برود.

دیدگاهتان را بنویسید