دفاع پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل حامد لاک

دفاع پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل حامد لاک

رفعت درباره وضعیت پرسپولیس گفت: شرایط به گونه ای است که پرسپولیس 6 امتیاز از استقلال عقب است. هر دو تیم از جام حذفی حذف شدند و حالا تمرکز دو تیم روی لیگ است. پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و می خواهد به بالای جدول برسد و قهرمان شود. 6 دیدار آینده پرسپولیس و استقلال قطعا سخت خواهد بود چرا که هر دو تیم برای برد به میدان خواهند رفت. یادتان باشد استقلال هم سخت تلاش می کند تا از پرسپولیس فاصله بگیرد. این در حالی است که هواداران به تیم انرژی می دهند تا خدا پرسپولیس قهرمان شود.

وی درباره خریدهای پرسپولیس افزود: پرسپولیس در نیم فصل احمد گوهری را جذب کرده و باید بپذیریم که او هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است. بازی در پرسپولیس با سایر تیم ها متفاوت است. پرسپولیس به یک دروازه بان با شش سیاه چال در در نیازمند است. حامد لاک در اوایل حضورش در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت اما به مرور شیطنت عده ای باعث کناره گیری بخت شد. شانس باید بداند کجا بازی می کند و به تیمش کمک کند.

وی درباره تغییرات پرسپولیس در خط دفاعی هم گفت: شاید بتوان گفت گل محمدی تیم های حریف را آنالیز می کند و بر اساس این تحلیل ترکیب خط دفاعی را مرتب می کند. شاید چون سیدجلال حسینی سن بیشتری دارد کادر فنی سعی دارد از افراد دیگر استفاده کند. علی نعمتی و فرشاد فرج و وحدت حنان اف بازیکنان باکیفیتی هستند اما فوتبال بازی اشتباه است و گاهی بازیکن اشتباه می کند. با تمام این اوصاف نمی توان دقیقاً گفت که چرا گل محمدی اینقدر خط دفاعی تیمش را تغییر می دهد. پرسپولیس برای ادامه روند قهرمانی خود نیاز به ارتقای کیفیت دفاعی و هدف گذاری خود برای سال آینده دارد.

وی همچنین درباره شانس قهرمانی پرسپولیس با وجود اختلاف 6 امتیازی با استقلال گفت: فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است و بازیکنان اشتباه می کنند. تجربه من این است که تیم ها اشتباه می کنند و امتیاز از دست می دهند. قطعا اگر تیم ها برنامه ریزی خوبی نداشته باشند در پایان لیگ دچار مشکل می شوند. این در حالی است که پرسپولیس نباید به نتایج سایر تیم ها توجه کند و فقط به فکر برد در دیدارهای خود باشد تا در پایان فصل شانس پیروزی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید