حامد لاک مقابل استقلال فیکس شد؟

حامد لاک مقابل استقلال فیکس شد؟

یحیی گل محمدی تصمیم گرفت برای دومین بار در نیم فصل دوم به خصوص در دیدارهای قبلی پرسپولیس به ویژه در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان برای دروازه بان جدید خود به میدان برود.

احمد گوهری اولین بازی خود را برای پرسپولیس مقابل کپر رفسنجان انجام داد، دیداری که اگرچه با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی همراه بود، اما عملکرد دروازه بان جدید سرخ ها دیری نپایید تا او روی نیمکت حامد لک بازیکن شود. . و اشتباه مرگبار شانس در گل اول باعث شد گوهری به ترکیب اصلی تیمش برگردد و از ابتدا در ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان قرار بگیرد.

خیلی ها معتقد بودند که یحیی در بازی با نفت مسجد سلیمان باید از شانس استفاده کند تا روحیه از دست رفته خود را بازیابد و حامد آماده بازی در دربی باشد. با این حال گل محمدی پس از یک اشتباه وحشتناک در آبادان تصمیم خود را گرفت و بخت در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان روی نیمکت نشست. آنچه در پرسپولیس تلخ است این است که گوهری چنین دروازه بان شش ضلعی و مطمئنی از خود نشان نداد و تنها هدف شاگردان روشنفکر کار روی پرسپولیس متزلزل بود و او معصوم نبود. گوهری در دیدار مقابل تیم سابقش چندان نگران نبود اما در یک موقعیت جدی که در خانه او به وجود آمد، یک گل به ثمر رساند تا پرسپولیس بیش از پیش نگران دربی شود.

از یک طرف حامد لک را دارند که با وجود تجربه زیاد، از نظر روحی اصلا آماده نیست و سال گذشته کیلومترها با حامد لک فاصله دارد. از طرفی گوهری دارند که در دو بازی که انجام داده اند اصلاً نشان نداده اند و با این حال تجربه بازی بزرگی مثل دربی را ندارند. به این ترتیب ابهام بزرگ ترکیب پرسپولیس در دربی قطعا درون دروازه خواهد بود و ستاد قرمزها نمی داند در دیدار فوق حساس مقابل استقلال از کدام دروازه بان استفاده کند. دیداری که به طور مستقیم سرنوشت پرسپولیس در این فصل را تحت تاثیر قرار می دهد و شاگردان یحیی گل محمدی اگر بخواهند به پیروزی برسند باید در دیدار روز پنجشنبه رقیب سنتی خود را شکست دهند.

در همین رابطه شنیدیم که چند تن از پیشکسوتان پرسپولیس به یحیی گل محمدی توصیه کرده اند که از حامد لک در دربی استفاده کند. این افراد معتقدند تجربه بزرگ شانس در مسابقات بزرگ به خصوص دربی به پرسپولیس کمک می کند و این تصمیم به نفع این تیم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید