دفاع از استقلال مقابل حامد لاک

دفاع از استقلال مقابل حامد لاک

پرویز برومند دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال در حاشیه دیدار نمادین تیم فوتبال ایران، پیشکسوتان و کودکان دارای معلولیت گفت: فکر نمی کردم اینقدر خوب باشند اما عرق ریختم (می خندد). ). دل بچه ها شاد شد و به محمدرضا (مهدوی) گفتم، دلم هم شاد شد، از صبح درگیر این موضوع بودیم و فکر می کنم الان بازی تمام شده است.

برومند از اطلاعات کلی کودکان در مرکز نگهداری از استقلال و پرسپولیس و دیگران می گوید. وی توضیح داد: اینها بچه هستند و راهی استقلال و پرسپولیس هستند. امیدوارم اتفاقات خوب زیادی بیفتد که این بچه ها الگوهای خوبی برای آینده ای باشند.

دروازه بان سابق استقلال درباره ناشنوایی ها گفت: خیلی می خواندند، واقعا بچه های خوبی بودند و فوتبال را خیلی خوب می شناختند. آنها گلزنی را خوب بلد بودند و یکی دو گل به ثمر رساندند و من مصدوم شدم و هفته بعد من را نخواهید داشت. (با یک لبخند)

پرویز برومند در پاسخ به سوالی در مورد دربی پایتخت توضیح داد: فکر می کنم بعد از 4-5 هفته بازی های بسیار خوبی را در لیگ شاهد بودیم، تیم های لیگ برای ایستادن خیلی دیر شده بودند چرا که در این چند هفته ما بازی های خیلی خوبی می بینم مخصوصاً از استقلال بازی های خیلی خوبی می بینم. او استقلال خود را به خوبی نشان می دهد و فرزندانش هماهنگ تر از گذشته هستند و نتایج شگفت انگیزی می گیرند.

وی افزود: استقلال می تواند با زیباسازی بازی او را به گل های بیشتری برساند، خدای نکرده در تمرینات این اتفاق بیفتد و این تمرینات را انجام دهند و در دربی بیشتر برای استقلالی ها اتفاق بیفتد و هواداران بیشتر خوشحال شوند.

برومند در پاسخ به وضعیت دروازه بان های دو تیم سرخابی بیان کرد: اگر به گذشته برگردیم استقلال دروازه بان هایی داشت که هم از دروازه خود دفاع می کردند و هم از تیم ملی. برای سید حسین آرزو دارم.

دروازه بان سابق استقلال ادامه داد: هواداران و کسانی که اینطور فکر می کنند چون من خودم دروازه بان بودم این را می گویم به گذشته برگردید و ببینید حامد لاک چقدر در بازی هایی که انجام داده مثمر ثمر است. الان روز او نیست و اشتباه کرد و این دلیلی برای فراموش کردن گذشته و آینده این دروازه بان نیست که کار بسیار خوبی برای تیمش انجام داد.

وی افزود: امیدوارم روزهای بسیار خوبی برای هر دوی ما باشد، هر چه دروازه بان ها بهتر کار کنند، برای انتخابی تیم ملی گرمتر می شود، زیرا جام جهانی در پیش داریم. امیدوارم همه کسانی که شایسته ترین هستند و از نظر روحی در شرایط خوبی هستند به تیم ملی دعوت شوند و از دروازه دفاع کنند.

پیروس برومند درباره آخرین حواشی گفت: من اصلاً از این دست چیزها خوشم نمی آید چون فضای مجازی ندارم و فضای مجازی را نمی فهمم؛ اما به هر حال از فضای مجازی خارج می شوم. من کاملا از این قضیه خارج شدم. فکر می کنم در زمین از لحظه ورود داور تا لحظه خروج، بازی شروع می شود و تمام می شود و برنده مشخص می شود. امیدوارم از امروز این اتفاق نیفتد و این اتفاق نیفتد و به قول قدیمی ها بیایید و به زور بازی را ببرید.

برومند در پاسخ به اختلاف منصوریان و مجیدی توضیح داد: احترام به بزرگتر واجب است، من متوجه نشدم و پایان بازی را ندیدم. اما من نمی دانم که این اتفاق برای فرهاد مجیدی افتاده است، حالا اگر چنین است، فکر می کنم او اشتباه کرده و این اختلافات را در اسرع وقت حل کرده است زیرا آنها دوستان بسیار صمیمی هستند، فکر می کنم امروز یک مجله عکسی را منتشر کرد که هر دو دست داشتند. دور گردنشان این چیزها در تیم استقلال بعید است چون همبازی من بودند.

دروازه بان سابق استقلال در پایان صحبت هایش گفت: الان نمی دانم حرفم را قبول دارند یا نه اما دوست ندارم و می گویم در شأن استقلالی ها نبوده و نیست. گذشته تا کنون و امیدوارم از این به بعد نباشد.»

دیدگاهتان را بنویسید