تصمیم حامد لاک در پرسپولیس مشخص شد

تصمیم حامد لاک در پرسپولیس مشخص شد

وحید کلیچ در خصوص پروازهای فرعی اخیر حامد لک به پرسپولیس گفت: حامد لک دروازه بان بسیار خوبی است، او در اولین روزهای حضورش در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. این حامد لک همان لک است اما از نظر روحی کمی تغییر کرده است.

وی افزود: هر کاری روش خاص خود را دارد. اما ممکن است دوستان از این مسائل اطلاعی نداشته باشند. اما تصمیم حامد لاک پیش من است. حامد لاک در اوایل دوران اوج خود بود. اما امروز به زیرزمین رفت. اگر بخواهد می تواند در کنار تمرینات عادی دو هفته زیر نظر من تمرین کند. البته من قبلاً پیش بینی کرده بودم که اوضاع برای لک چگونه پیش می رود. چون شرایط این تیم را تست کردم. حرف من عمدی نبود. آنها خودشان را متقاعد کردند که حرف من در مورد لک درست است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه زمانی تهدید خود را برای استقلال علنی اعلام می کند، گفت: آن روز ناراحت بودم و با عصبانیت گفتم از استقلال حمایت می کنم. آن روز اشتباه کردم و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم. اتفاقا من 12 سال دروازه بان پرسپولیس بودم، این تیم چه چیزی به من داد که استقلال را بدهم؟ چه سودی برای من دارد؟

کليچ افزود: علي پروين، ناصر ابراهيمي و ديگر بزرگان پرسپوليس مي دانند که من از دل مدافع استقلال بودم نه قلبي. به همین دلیل بزرگان پرسپولیس ناراحت نشدند. آنها می دانند که من عصبانی هستم و می گفتند من طرفدار استقلال هستم.

وی درباره نحوه ارزیابی شرایط پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر توضیح داد: استقلال با 10 بازیکن آنقدر خوب بازی کرد که فکر نمی کنم با این شرایط استقلال قهرمان شود. لحظه مهم بازی دیروز معرفی حسین حسینی بود. او آنقدر خوب بازی کرد که به همه رقبای خود در تیم ملی و فوتبال کشور هشدار داد. حسینی کمک کرد تیمش شکست نخورد. فقط به دلیل اینکه طرفدار پرسپولیس هستم نباید از شایستگی دروازه بان استقلال غافل شوم.

دیدگاهتان را بنویسید