رفتار نامناسب حامد لاک در پرسپولیس؛ علت اقدام فوری یحیی مشخص شد

رفتار نامناسب حامد لاک در پرسپولیس؛  علت اقدام فوری یحیی مشخص شد

دروازه بان شماره 81 پرسپولیس نیز با تصمیم یحیی گل محمدی از لیست بازی های این تیم هوادار حذف شد. البته پیش از این سرمربی پرسپولیس این دروازه بان را اخراج کرده بود. برخی رسانه ها دلیل اصلی این اتفاق را اختلاف حامد لک و یحیی گل محمدی در دیدار دوستانه با تیم امید اعلام کردند که منجر به پیروزی 3 امتیازی شاگردان مهدوی کیا شد.

طبق شنیده ها اصل ماجرا به یک روز پس از بازی دوستانه با تیم امید برمی گردد. حامد لک در روز مقدماتی یک گل بد دیگر به ثمر رساند که سرمربی پرسپولیس بلافاصله او را بیرون آورد و احمد گوهری را به زمین فرستاد.

مشخصا حامد لک از این سوال خوشش نمی آید اما این دروازه بان حرف خاصی به سرمربی نمی زند، هرچند رابطه جالبی با احمد گوهری ندارد!

فردای آن روز حامد لک برای تمرین پرسپولیس نزد یحیی گل محمدی رفت و پس از صحبتی کوتاه شروع به مشاجره و نه گفتن کرد. سرمربی پرسپولیس هم او را برکنار کرد و اجازه حضور در تمرینات گروهی را نخواهد داد.

این در حالی است که چندی پیش با اصرار و نظر مستقیم یحیی گل محمدی قرارداد حامد لک تمدید شد. سرمربی پرسپولیس که اعتقاد زیادی به این دروازه بان دارد (یا این کار را کرد!) از باشگاه خواست تا قراردادش را تمدید کند.

یحیی گل محمدی برای سبک کردن خیال حامد لک اما برای جلوگیری از اشتباهات فنی خود چنین تصمیمی گرفت اما رشته خیال باطل!

مجموعه اشتباهات حامد لک ادامه داشت و در دیدار با صنعت نفت آبادان به اوج خود رسید تا اینکه یحیی گل محمدی تصمیم نهایی خود را گرفت و حتی از احمد گوهری جدید در دربی استفاده کرد.

تصمیمی که گویا حامد لاک را در باتلاق عصیان قرار داده است. به نظر می رسد قیامی که او بیش از همه در آن مقصر است، حامد لاک است. سال گذشته بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به شدت در لیگ بیست و یکم سقوط کرد و هواداران پرسپولیس هم او و داوید فنایی را مقصر می دانند.

باید منتظر ماند و دید سرنوشت حامد لاک و قرارداد جدیدش با پرسپولیس در پایان این فصل به کجا خواهد رسید؟!

دیدگاهتان را بنویسید