جانشین حامد لاک در ترکیب پرسپولیس مشخص شد

227340 390 خبر خاکستری

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باید به مصاف تراکتورسازی برود. تراکتوری که در هفته های اخیر نتایج قابل قبول تری کسب کرده و تاثیرات فکر سالم مشخص شده است. هر دو تیم هفته گذشته با نمایندگان اصفهان دیدار کردند اما پرسپولیس با شکست خانگی و تراکتورسازی با تساوی به عنوان میهمان زمین را ترک کردند.

گل محمدی که این روزها تحت فشار هواداران است، برای فرار از این فشار و تثبیت جایگاه خود در رده دوم لیگ، عاجزانه باید در این دیدار پیروز شود چرا که سپاهان 2 امتیاز برای پرسپولیس گرفت. قرمزها برای این دیدار سیدجلال حسینی، فرشاد فرج و وحید امیری را در اختیار ندارند.

پرسپولیس در شرایطی وارد این بازی می شود که احتمال می رود احمد گوهری در دروازه بایستد و اشتباهات حامد لک باعث شده تا گل محمدی دوباره او را روی نیمکت بنشاند. در مرکز خط دفاعی با توجه به مصدومیت جلال حسینی و فرشاد فرج، علیرضا ابراهیمی در کنار علی نعمتی به میدان می رود. رامین رضایان در سمت راست و سعید آقایی در سمت راست و چپ خط دفاع بازی خواهند کرد. زوج هافبک دفاعی میلاد سرلک و رضا اسدی هستند و مهدی ترابی و امید عالیچاه هافبک های هجومی پرسپولیس در سمت راست و چپ خواهند بود. شیرزد تامیروف و حامد پاکدل نیز در خط حمله بازی می کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی:

احمد گوهری، رامین رضایان، علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، سعید آقایی، رضا اسدی میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شیرزد تمیرف و حامد پاکدل

دیدگاهتان را بنویسید