اخبار عجیب از پرسپولیس; حامد لاک برگشت ؟!

اخبار عجیب از پرسپولیس;  حامد لاک برگشت ؟!

پس از شکست پرسپولیس مقابل تیم امید کشورمان در دیداری دوستانه و پس از اختلافاتی که بین حامد لاک دروازه بان پرسپولیس و کادر فنی این تیم به وجود آمد، این دروازه بان از لیست بازی های سرخپوشان خارج شد. شرایط به گونه ای پیش رفت که حتی حامد لک هم اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداشت و به صورت جداگانه با مهرداد خانبان تمرین کرد.

شانس پس از بازی با هواداران و نظر کادر فنی باید به تمرینات گروهی برمی گشت اما پس از تغییر نظر مربیان، بخت همچنان اجازه حضور در تمرینات گروهی قبل از بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی را نداشت. جداگانه آموزش دیده

اخبار جنجالی در مورد آینده شانس و پرسپولیس در حالی به گوش می رسد که برخی صحبت از جدایی این بازیکن می کنند اما باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم همچنان واکنش قطعی و رسمی نسبت به این موضوع ندارند و حتی مشخص نیست چه زمانی لاک اجازه خواهد داشت که سایر بازیکنان را در تمرینات گروهی همراهی کند؟

به نظر می رسد باید تا چند روز آینده منتظر ماند و دید با آغاز دور جدید آماده سازی پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر، حامد لاک در تمرینات گروهی پذیرفته می شود یا خیر. اگر لاک در تمرینات بعدی پرسپولیس کار خود را با دیگر دروازه بانان از سر بگیرد، این به معنای پایان مشکلات است، اما اگر لک هنوز در تمرینات گروهی حاضر نشود، احتمالا باید منتظر اتفاقات دیگری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید