حامد لاک شایعات عجیب را تکذیب کرد

حامد لاک شایعات عجیب را تکذیب کرد

بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل شاگردان مهدی مهدوی کیا که نهم فروردین ماه امسال برگزار شد و با شکست 3 بر یک سرخپوشان به پایان رسید، اتفاقاتی رخ داد که حامد لک با وجود دریافت یکی از گل های تیمش و عملکرد خوبش. ، که در آن ملاقات، مشاجره لفظی با یکی از کارکنانش برای شرکت در تمرینات گروهی ممنوع شد.

دروازه بان اول پرسپولیس در دو فصل اخیر که پس از این اتفاق حدود سه هفته در تمرینات گروهی غایب بود و به صورت انفرادی در ورزشگاه شهید کاظمی با یکی از اعضای کادر فنی سرخپوشان تمرین کرد، بار دیگر در گروه یحیی گل محمدی قرار گرفت. هفته و با انگیزه بیشتری نسبت به قبل کار می کند.

اما نکته جالب دوران حضور حامد لاک در پرسپولیس و با وجود درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا و فصل گذشته لیگ برتر که منجر به قهرمانی سرخپوشان شد، رابطه او با داوید فنایی، دروازه بان این تیم بود. مربی ورزشی؛ شایعات زیادی در مورد اختلاف این دو وجود داشت که ظاهرا پس از دیدار تدارکاتی با تیم امید و محرومیت از تمرینات گروهی علنی شد.

حامد لاک که در یک سال گذشته سکوت کرده و در یک ماه اخیر به تمامی اخبار و شایعات علیه خود پاسخی نداده است، حالا در پستی اینستاگرامی با اعلام لینک به تمامی این سوالات پاسخ داده است. خوب با داوود فنایی.
دروازه بان سرخپوشان با انتشار سه عکس به همراه داوید فنایی از تمرینات این تیم و یادداشت ارزشمند بودن یک نفر در کنارت، نشان داد که در پرسپولیس مشکلی با مربی خود ندارد و زیر نظر او تمرین می کند.

حالا با این شرایط به نظر می رسد حامد لک از دیدار مقابل پیکان در لیگ برتر به قفس تور دروازه سرخپوشان برگردد و یحیی گل محمدی و داود فنایی امیدوارند با حضور او و بازگشت به این تیم، روند آخرین گل های تیم به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید