هشدار جدی به حامد لاک پس از یک اشتباه عجیب

هشدار جدی به حامد لاک پس از یک اشتباه عجیب

نیما نکیسا در حاشیه مراسم نکوداشت مربیان فوتبال کشور در خصوص وضعیت کنونی فوتبال ایران گفت: لیگ برتر ما روز به روز پویاتر می شود اما گاهی مردد. بسیاری از این نوسانات دست ما نیست. برخی از آنها توسط تاج و برخی دیگر با تصمیمات اخیر AFC به ما تحمیل شد. به هر حال فوتبال ما در حال حاضر در شرایط تلاطمی قرار دارد. هرکسی درباره خودش نظری دارد و روندی را در ذهن خود دنبال می کند.

وی افزود: برای اولین بار رنگ ها را کنار بگذاریم و از مردم حمایت کنیم و برای پیشرفت فوتبال خود تلاش کنیم. این بدان معنی است که همه ما می توانیم سوار این قطار در حال حرکت شویم. البته می توانم به خیلی از تصمیمات انتقاد کنم اما باید قدر رونق فوتبال کشورمان را بدانیم و اینکه تیم ملی با ارتقای زودهنگام خود مردم را به وجد آورد. هر که رفته دلیلی برای بد بودن ندارد. کسی که می ماند دلیلی برای خوب بودن ندارد. ما باید در فوتبال برادر باشیم.

یکی از اعضای هیات مدیره کانون مربیان ایران که سابقه حضور در جام جهانی 1998 را در کارنامه دارد، از عملکرد دروازه بانان تیم ملی تمجید کرد و گفت: اکنون 7 یا 8 دروازه بان آماده داریم که هر کدام می توانند یک دروازه بان باشند. عابدزاده، بیرانوند، نیاسمند، مظاهری، حسینی، اخباری، لک و … را دیدم که ایمان صادقی مقابل استقلال بازی کرد، با یک تصمیم اشتباه دروازه بان خارجی محروم شد و دوباره آزاد شد. دروازه بان های بین المللی اما خدا را شکر الان همه دروازه بان ها را آماده داریم که ارکان اصلی تیم هایشان هستند و خوشحالم که نسل دروازه بان های ایران این روزها فرصت های زیادی دارند و از تک تک آنها تمجید می کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد اخیر حامد لاک به دفاع از او و سایر دروازه بانان پرداخت و تاکید کرد: دروازه بان در حال حرکت است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. دروازه بان هم انسان است و ممکن است روزی بیمار شود. این کاملا غیر حرفه ای است. طرفدار باید در دو روز یک گالری بسازد تا بفهمد گالری بودن یعنی چه! گفتن چنین حرفی در مورد دروازه بانی که از صبح تا شب کار می کند ظلم محض است. دروازه بانی خیلی سخت است. هر از گاهی تنش و استرس وجود دارد. هر لحظه تصمیمات درست و غلط وجود دارد که تصمیم درست منجر به کنترل توپ می شود و تصمیم اشتباه منجر به از دست دادن آن می شود، حالا بیایید یک موقعیت درست کنیم و آن را کنار بگذاریم، مثل میثاق معمارزاده و خیلی از دروازه بان های دیگر که آمدند و خوب کار کردند. . ما نباید اموال را بسوزانیم. اگر فرزندتان اشتباه کرد، در را باز می کنید و می گویید دیگر متعلق به این خانه نیستید؟! شما از کودک مراقبت می کنید، او را احیا می کنید، به او یاد می دهید و او را تحمل می کنید. ما باید احیا و توانبخشی را یاد بگیریم.

نکیسا به اسکوچیچ گفت: «من به او بسیار علاقه مند هستم. اسکوچیچ مربی بی تکلف و دلسوز است. امیدوارم فدراسیون برای ادامه همکاری با او تصمیم بگیرد. به عنوان طرفدار اسکوچیچ می دانم که او با 13 برد و یک تساوی در 14 بازی، در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. اما در جلسات هیئت مدیره با او می شد به نتیجه دیگری رسید. ممکن است برخی از بندهای قرارداد مورد قبول طرفین قرار نگیرد اما من شخصا علاقه زیادی به آنها دارم.

دیدگاهتان را بنویسید