حامد لاک در آستانه یک رکورد جالب در دربی

حامد لاک در آستانه یک رکورد جالب در دربی

پرسپولیس به مصاف استقلال می رود و مهم ترین علامت سوال برای ترکیب این تیم پست دروازه بانی خواهد بود. جایی که حامد لک و احمد گوهری تمرینات خود را در رقابتی شدید برای شهرآورد دنبال خواهند کرد و البته در این بین شانس لک با توجه به پست دروازه بان اولش بیشتر از گوهری خواهد بود.

لک سعی کرده در 4 شهرآورد حضور داشته باشد که در سه بازی توانست درب خود را به صورت قانونی بسته نگه دارد. در اولین دربی، ارسلان مطهری و مهدی قائدی دروازه را باز کردند که گائدی در دقیقه 3+90 گلزنی کرد تا پرسپولیس مقابل حریف سنتی خود پیروز نشود.

اما در سه دربی بعدی موفق شد دروازه را پاک کند. با این حال او در دربی جام حذفی عملکرد چندان خوبی نداشت و چهار بار دروازه خود را باز دید. با این حال دروازه 300 دقیقه ای این دروازه بان او را در موقعیت ممتازی قرار می دهد و اگر این بار نتواند از استقلال گلزنی کند به رکورد 390 کلین شیت متوالی می رسد که آمار ویژه ای است.

بهترین رکورد کلین شیت های متوالی متعلق به نلسون کره جونیور است که در 4 تیم از لیگ های دوازدهم و سیزدهم را بسته نگه داشت تا به دقیقه 360 برسد. او تا آخرین دقیقه نیمه اول دربی بعدی به خوبی از دروازه پرسپولیس دفاع کرد تا با 404 دقیقه گل نام خود را در تاریخ شهرآورد ثبت کند.

حالا حامد لاک که قراردادش را یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرده است، در بازی پیش رو با کلین شیت تنها 15 دقیقه با رکورد نیلسون فاصله خواهد داشت و حتی ممکن است در فینال جام حذفی این رکورد را بشکند.

نکته مهم این است که لاک در این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و آمار توری هم چندان خوب نیست، اما حفظ این رکورد انگیزه ای برای اوست تا عملکردی متفاوت با آنچه در این فصل از خود به نمایش گذاشته است، از خود نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید