سکوت حامد لاک شکست: نباید اعتراض کنم چون دارم کارت می گیرم!

حامد لک که پس از پیوستن به پرسپولیس موضع سکوت گرفته و در فضایی بدون حاشیه کار خود را دنبال کرده و توانسته در لیگ برتر و نایب قهرمانی با سرخپوشان زندگی کند، امروز پس از دیدار با هواداران تهرانی تصمیم به سکوت گرفت. او شکست و با هواداران تیم محبوبش صحبت کرد.

دروازه بان بلندپایه پرسپولیس که در اولین سال حضورش در این تیم موفق شد 25 بازی پاک در مسابقات کشوری و آسیایی داشته باشد و جوایز تیمی را نیز کسب کند، در این فصل موفق شد در هفت بازی سه بار دروازه خود را بسته نگه دارد و امروز پس از سه بازی متوالی. کلینچ درب خود را برای یک هوادار باز کرد.

حامد لاک پس از دیدار با این هوادار در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اگر بخواهیم در مورد داوری صحبت کنیم، نمی توانیم و باید آنها را به تصمیم خود بسپاریم اما متاسفانه در این صحنه (گل دوم این هوادار) داور اشتباه کرد و دلیل گل دوم ایت و شرایط سخت می شود.

وی ادامه داد: اگر می خواستم به گل هواداران اعتراض کنم قطعا فقط کارت می گرفتم و تیمم می بازد.

حامد لاک در پاسخ به این سوال که آیا خودش متوجه شده که مهاجم هوادار با دست وارد دروازه شده یا نه، گفت: بالاخره بعد از این همه سال فوتبال، توپ از کجا می تواند بیاید؟ ، یک لحظه دیدم توپ نیست و همین لمس توپ با دست هوادار باعث شد توپ تغییر جهت بدهد و تبدیل به گل شود. متأسفانه نمی توانیم درباره داوری صحبت کنیم.

دروازه بان عالی پرسپولیس درباره اهمیت استفاده از VAR در فوتبال ایران گفت: ۱۰۰ درصد نیاز داریم چون اگر داور ویدیویی بود این گل اتفاق نمی افتاد. قبل از آن روی دروازه بودیم، 20 موقعیت گل داشتیم، تیم ما عالی بازی کرد و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. روز بد مهاجمان ما بود که توپ ها تبدیل به گل نشد وگرنه موقعیت های بزرگی داشتیم.

وی در مورد جدایی رادوشویچ از ایران گفت: آقای افشین (فالوورها) در این مورد صحبت می کند و من چیزی نمی گویم اما می خواهم بگویم اگر در مرحله گل دوم به سراغ داور بروم و با او صحبت کنم، تیم پرسپولیس قطعا شکست خواهد خورد.» و این یکی از آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید