حمایت عجیب از حامد لاک پس از یک سوت جنجالی

حمایت عجیب از حامد لاک پس از یک سوت جنجالی

او در این مصاحبه نه تنها از حامد لاک و داوید فنایی در مقابل انتقادات حمایت کرد، بلکه به شدت از دست بوژیدار رادوشوویچ شرمنده شد و البته دروازه بان های حریف را نیز به سخره گرفت:

متاسفانه اینجا تماشاگر پا را فراتر گذاشته و می خواهد در آرنج تیم دخالت کند. دیوید دوحه در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد عملکرد فاجعه باری داشت، اما فرگوسن به او فرصت داد و شرایطش برگشت، اما او دوباره از هم پاشید و فرصت دیگری به او داد. گالری نباید اشتباه کند اما اینجا در پرسپولیس فشار خیلی بیشتر است.
در تیم برانکو اصلا توپ به دروازه نمی رسید تا یک نفر گل بزند. باید اینها را ببینید و هر گالری چقدر نجات دارد، چند گل زده و چگونه خورده شده است. وقتی توپ به دروازه نمی رسد، گلی به ثمر نمی رسد. در زمان برانکو بازیکنان زیادی جذب شدند و ترکیب به گونه ای بود که توپ نمی آمد. برو ببین این 4 سال چند تا توپ اومده.
می بینیم که نوشته اند حامد لاک گلر آماتور است یا فنایی مربی آماتور. آیا گالری که بیش از 10 سال در لیگ برتر حضور دارد آماتور است؟ چگونه می توانید ارزش های یک بازیکن را از این طریق از بین ببرید؟
رادوشوویچ به خوبی پرسپولیس نیست. او دروازه بان درجه سه هم نیست. در کدام بازی خوب بود؟ او امسال دو بازی انجام داد که وحشتناک بود. وقتی تیم همه را زد، الکی دو بازی کرد و یک توپ هم به او نرسید. او اصلا دروازه بان نیست و تصادفی بزرگ شده است.
تیم های رقیب پرسپولیس هم دروازه بان دارند و اشتباه می کنند و گل های بدتری هم می زنند اما چیزی نمی شنوی. دروازه بانی بود که در دبی 6 گل یا در دربی 10 دقیقه 3 گل زد اما همه از آنها حمایت کردند و هیچکس به آنها حمله نکرد. سیدحسین حسینی سال گذشته در وضعیت وحشتناکی قرار داشت اما مورد حمایت قرار گرفت. حالا اگه میخوای یکی دیگه بیاری بحث دیگه از جای دیگه هست. چندین صفحه وجود دارد که برای آوردن گالری مورد علاقه شما به اینجا کلیک کرده و بزرگنمایی می کنند. دروازه بان هایی که قبلا اینجا بوده اند و زیاد نیستند. من همه اینها را پشت صحنه می دانم و می بینم که خیلی گرایش آمیز انتقاد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید