حامی جدید حامد لاک; حمله پیشکسوت پرسپولیس به یحیی گل محمدی

حامی جدید حامد لاک;  حمله پیشکسوت پرسپولیس به یحیی گل محمدی

با بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک و حذف از جام حذفی و حواشی ایجاد شده پس از این دیدار گفت و گو کردیم که در ادامه می خوانید:

بازی با آلومینیوم را چگونه دیدید؟

وحشتناک بود و من کاملاً از این تیم ناامید شدم. تک تک استقلالی ها که مرا می بینند پاره پاره ام می کنند. ما خیلی بد بودیم و باید قبول کنیم که شکست حق پرسپولیس بود. شیفت های یحیی اصلا خوب نبود و در کل این پرسپولیس مریض است. مشکلات در همه زمینه ها وجود دارد و برخی از بازیکنان این تیم در حد پرسپولیس نیستند. به خدا سید جلال با عصا از همه مدافعان پرسپولیس در حال حاضر بهتر است اما نمی دانم چرا با آن بازی نمی کند آنقدر حرص خوردم که سرم درد گرفت. شاید باور نکنید اما من تا صبح نخوابیدم چون با پرسپولیس زندگی می کنم و دوستش دارم.

نظرت در مورد خارجی های پرسپولیس چیست؟

به نظر من نه تنها استانداردهای پرسپولیس را ندارند، بلکه برای لیگ دسته دوم ما مفید نیستند. نمی دانم چه کسی آنها را به پرسپولیس آورده که اینقدر ضعیف هستند. ای کاش یحیی در خرید بازیکن خارجی با چند پیشکسوت مشورت می کرد. وقتی کودک بازی این بازیکنان را می بیند، متوجه می شود که چقدر ضعیف هستند. جز اینکه تاجیکستان فوتبالی دارد که می توانیم از پرسپولیس بازیکن بیاوریم.

در مورد ارائه سنگ های قیمتی چطور؟

او همچنین بسیار ضعیف است. در دربی شانس آوردیم که بیشتر از یک گل نخوردیم. او در موقعیت یابی مشکل دارد و توپ ها را دو برابر می کند. دروازه بان بودن در پرسپولیس کار هرکسی نیست و باید آنقدر قوی باشد که فشار بازی در پرسپولیس را تحمل کند. من می گویم حامد لاک الان اشتباه کرده اما این بچه دیگر نباید نابود شود. یحیی لجبازی اش را کنار می گذارد و با شانس بازی می کند. وقتی فصل تمام شد، هر تصمیمی که می خواهید بگیرید. در مجموع پرسپولیس می خواهد دروازه بانی بزرگی مثل بیرانوند که دلش برای همه باشد.

حامد لاک اشتباه کرد آقای گل محمدی میخوای خرابش کنی؟ / این دروازه بان خیلی ضعیف است! / باخت های پرسپولیس ربطی به قاضی و فدراسیون ندارد

فکر می کنی بزرگترین مشکل پرسپولیس در این فصل چه بود؟

همه اتفاقات را به داوری و فدراسیون و عوامل خارج از فوتبال نسبت دادند. این به پرسپولیس ضربه زد و این تیم را کنار زد. بابا تو فوتبالتو بازی میکنی و در مسابقات برنده میشی دیگه چه کار با این مشکلات داری. زمانی که در پرسپولیس بازی می کردیم 1000 دشمن کوچک و بزرگ داشتیم اما در 20 دقیقه اول تیم حریف را گرفتیم و بازی را تمام کردیم. پرسپولیس باید طوری بازی کند که نه فدراسیون و نه داور نتوانند مانع قهرمانی این تیم شوند. نحوه بازی پرسپولیس خیلی بد است و ربطی به داوری، فدراسیون و وزارتخانه ندارد. اگر همه آنها دشمن پرسپولیس هستند، تیم ما باید آنقدر قوی باشد که به راحتی آنها را شکست دهد.

بعد از باخت به آلومینیوم عده ای گفتند یحیی باید از پرسپولیس برود. نظر شما در این مورد چیست؟

من همیشه از یحیی حمایت کرده ام زیرا این وظیفه من به عنوان یک پیشگام است. یحیی مربی خوبی است و معتقدم باید بماند اما اشتباهاتش را تکرار نکند. هم باید کادرش را با خارجی ها تقویت کند و هم بازیکنان درجه یک را جذب کند. چند بازیکن تیمی که کیفیت ندارند را بیرون بیاورید و بازیکنان خوب بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید