پوشش نامناسب جریمه می شود/ پوشش نامناسب جرم نیست، جرم است

پوشش نامناسب جریمه می شود/ پوشش نامناسب جرم نیست، جرم است

روز جدید خبرگزاری صدا سیما: دبیر ستاد عمرو به معروف ضمن انتقاد از صداوسیما گفت: متأسفانه صداوسیما در دهه احیای عمرو به معروف هیچ گونه همکاری و حتی ساخت فیلم و کلیپی در این زمینه با این ستاد نداشت. عمرو به معروف در این دوران.

هاشمی گلپایگانی تاکید کرد: در طرح عفاف و حجاب ستاد، محجبه دیگر مجرم نیست، بلکه متخلف است و به جای اینکه طبق قانون تحت تعقیب و مجازات قرار گیرد، فرد محجبه جریمه می شود.

جعفر صادق منش در همایش ملی عفاف و حجاب که با حضور دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر قوای سه گانه برگزار شد، با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (ع) در اصلاحات. و بهبود حکمرانی افزود: عفاف و حجاب در نهادهای دولتی از مهمترین جلوه های سبک زندگی اداری است.

وی افزود: دشمن در 31 تیرماه با یک اشتباه محاسباتی همه بازیگران خود را روی صحنه آورد و هزینه های زیادی برای راه اندازی کمپینی به نام حجاب بی حجاب خرج کرد اما به حول و قوه الهی در این کارزار بر اساس یک تفصیل ناکام ماند. مستندات.

همچنین در این همایش دبیر ستاد امبا معروف گفت: طرح عفاف و حجاب اصلاح بی نظمی و اجبار حجاب است و این ستاد با این طرح می خواهد برای مسئولان از مردم راهنمایی بگیرد.

هاشمی گلپایگانی افزود: متأسفانه برخی نهادها مانند وزارت گردشگری در بحث تشکیل شورای حسنه کار چندانی انجام ندادند چه برسد به ساماندهی بحث حجاب.

وی تصریح کرد: در دولت انقلابی وزارت رهبری مجوز اکران فیلمی را می دهد که دستور مردم را زیر سوال می برد و چند برابر بودجه ستاد می فروشد.

دبیر ستاد امر به معروف ضمن انتقاد از سید و سما گفت: متأسفانه سید و سما در دهه احیای عمرو به معروف با ستاد همکاری نکردند و حتی فیلم و کلیپی با موضوع عمرو به معروف ساختند. در طول این مدت.

هاشمی گلپایقانی افزود: صدا و سیما به جای ساخت فیلم هایی با مضامینی مانند امر با معروف، فیلم هایی مانند مختارنامه و شب دهم را دوباره روی آنتن می برد که تکراری است و به مردم ضربه زده است.

وی ادامه داد: متاسفانه معلمانی که هیچ آموزشی ندیده اند از یک ماه امسال وارد مدارس می شوند و 30 سال بدون هیچ آموزشی به فرزندان ما آموزش می دهند.

دبیر ستاد امر به معروف تاکید کرد: در طرح عفاف و حجاب کارکنان، محجبه دیگر مجرم نیست، بلکه متخلف است و به جای طرح شکایت و مجازات های پیش بینی شده در قانون، شخص جریمه می شود.

هاشمی گلپایگانی گفت: ستاد به غیر از بحث حجاب که اکنون یک فوریت است، سایر موضوعات مربوط به احیای فرائض دینی را پیگیری می کند.

همایش ملی عفاف و حجاب مروجین تعالی سازمانی روز یکشنبه با حضور هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد، صادق منش رئیس ستاد 21 تیر و دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد. سه نیرو در مرکز پژوهش های شورای اسلامی.

دیدگاهتان را بنویسید