دبیر ستاد عمرو به معروف: حجاب جرم نیست. این یک تخلف است و می تواند جریمه شود

دبیر ستاد عمرو به معروف: حجاب جرم نیست.  این یک تخلف است و می تواند جریمه شود

روز جدید : دبیر وزارت امور عمومی و نهی از منکر کشور با ابراز تأسف از ناکارآمدی قوانین و تندروهایی که حجاب را جرم می دانند و برای آن مجازات حبس و مجازات سنگین تعیین می کنند، معتقد است که حجاب جرم است و مجازات دارد. خوب، و گاهی اوقات فقط یک هشدار. موثر می شود.

سید محمد صالح هاشمی گلپایقانی که در نشست تخصصی «اثربخشی طرح جامع عفاف و حجاب» مدیران، اساتید، دستیاران و دانشجویان سمینارهای سراسر کشور سخنرانی می کرد، با اشاره به اینکه ترویج عفاف و حجاب جای مناسبی نیست. بازی های سیاسی و کار سیاسی : در کجای دنیا قانونگذاران یا مجریان قانون نقش اپوزیسیون را بازی می کنند و از حجاب برای جذب آرای انتخاباتی استفاده می کنند؟!

این مقام مسئول با اشاره به اینکه گاهی اخطار و در صورت تکرار جریمه بسیار موثرتر از دستگیری و دادگاه است که انگ موضوع را می شکند، می افزاید: به نحو احسن وقتی امکان اثر وجود دارد. واجب شرعی و تغییر شکل و استفاده از روشهای جدید بسیار ضروری است. یادآوری زبان تنها با یادآوری زبان، پیامک و متن و غیره نیست. نمونه هایی از یادآوری زبانی هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از کم کاری حوزه های علمیه خواهران با این افراد گلایه کرد و خواستار کار سازماندهی شده و تشکیلاتی شد.

وی در آسیب شناسی جبهه داخلی از بی برنامگی و بی برنامگی، عدم تشکیل جبهه واحد، تنها نصیحت و راهنمایی مستمر، گفتگوهای بی نتیجه و فعالیت های نفس گیر در فضای مجازی، اول و دوم قرار دادن مشکلات می گوید. و توقف، طراحی و تکرار تکرار، ناله و شکایت و تشویق به احساس نارضایتی و اعتراض بدون ارائه راه حل از مهمترین مشکلات نیروهای درگیر است.

دیدگاهتان را بنویسید