فعالان فرهنگی اصولگرا خطاب به عمرو به معروف، دبیر ستاد: خفه شو! آیا شاخ و دم دارد؟ / دستگاه های اطلاعاتی را وارد کنید

فعالان فرهنگی اصولگرا خطاب به عمرو به معروف، دبیر ستاد: خفه شو!  آیا شاخ و دم دارد؟  / دستگاه های اطلاعاتی را وارد کنید

ایسنا نوشت: مجتبی امینی، تهیه کننده سریال گاندو در توییتی از سازمان های اطلاعاتی خواست تا به پرونده و سوابق دبیر ستاد امر به معروف رسیدگی کنند.

شب گذشته «احسان صالحی» یکی از فعالان رسانه ای در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر در واکنش به اظهارات جدید دبیر ستاد کل نیروهای مسلح درباره امر به معروف و نهی از منکر نوشت.

«چند روز پس از تاکید رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بحث حجاب نیست، امروز هاشمی گلپایقانی با تصمیمی مبنی بر قرار دادن مردم در برابر یکدیگر، همین پرونده را بازگشایی کرد. آیا این موتور نفرت که در ماه های اخیر به نفع پروژه قطبی سازی دشمن دامن زده شده است طبیعی و صرفاً از روی ناآگاهی است؟ خاموش نمی شود؟».

همچنین مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو در توییتی از سازمان های اطلاعاتی خواست تا به پرونده و علت منشی ستاد عمرو به معروف رسیدگی کنند.

وی نوشت: من به عنوان یک دلسوز نظام و یک شهروند از سازمان های اطلاعاتی کشور تقاضا دارم به پرونده و وضعیت آقای هاشمی گلپایقانی دبیر ستاد عمرو به معروف رسیدگی کنند.

پروژه تولید نفرت و قطبی شدن مشهود است، آثار خرابکاری و نفوذ نمایان است.

در ادامه محمدحسین پویانفر از مداحان اهل بیت نیز در توئیتی به سخنان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر واکنش نشان داد و نوشت: آیا نفوذ شاخ و دم دارد؟
چرا هیچکس دکمه این آقا را نمیزند…؟
او در توییت خود از هشتگ #خاموش استفاده کرد.

مهدی عرفاتی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به این اظهارات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

“بصیرت فقط در موضع گیری نیست، گاهی اوقات در سکوت است!”

مواضع شما و امثال شما که دلیل تفرقه و تفرقه مردم است، بزرگترین نفی است. لطفا خفه شو!”

دیدگاهتان را بنویسید