نقش «حامد لاک» و «علیرضا منصوریان» در باخت پرسپولیس

نقش

بدون شک مهمترین اتفاق هفته بیست و یکم باخت پرسپولیس در آبادان مقابل صنعت نفت آبادان بود. شکستی که فاصله این تیم با صدر جدول را به 6 امتیاز رساند.

پرسپولیس دقیقا ۲۱۳۸ روز پیش یا به عبارتی پنج سال و ۱۰ ماه و هشت روز پیش در هفته بیست و هشتم از پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب نفت تهران شد. با استقلال خوزستان کورس رو به افول می رود و در نهایت به دلیل تفاضل گل جام را از دست می دهد. در این دیدار علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت بود و نقش کلیدی در پیروزی مقابل سرخپوشان داشت.

حالا در لیگ بیست و یکم یک بار دیگر ماجراهای قبلی تکرار شده است. سرخپوشان تهرانی با نتیجه دو بر صفر مغلوب تیم نفت این بار نفت آبادان شدند که این بار علیرضا منصوریان پیشتاز نفت شد. سرمربی سابق استقلال پس از سه شکست متوالی مقابل پرسپولیس موفق شد بار دیگر زهر خود را بر سر دشمن قدیمی بریزد.

البته در این بین حامد لاک را هم نباید فراموش کنیم. او در لیگ چهاردهم دروازه بان تراکتورسازی تبریز بود. تراکتورسازی که در راه کسب اولین قهرمانی خود بود اما در هفته آخر مقابل نفت تهران، پیروزی را سه بر یک با سه تساوی تغییر داد. در این دیدار «حامد لاک» در دروازه تیتیان نمایش انتقادی داشت و جام را به اصفهانی ها تقدیم کرد. عجیب اینکه علیرضا منصوریان در این بازی خاطره انگیز هدایت شرکت های نفتی را بر عهده داشت. منصوریان بار دیگر با کمک حامد لاک مسیر قهرمانی را تغییر داد.

البته هنوز هشت هفته و 24 امتیاز دست نخورده باقی مانده است و این احتمال وجود دارد که سرخپوشان تهرانی بتوانند فاصله را کم کنند و عنوان قهرمانی را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید