پیشکسوت استقلال با آن جمله فرهاد مجیدی را شست و سیلی زد

پیشکسوت استقلال با آن جمله فرهاد مجیدی را شست و سیلی زد

دیدار تیم های استقلال و سپاهان در حالی از هفته دهم لیگ برتر آغاز می شود که هر دو تیم با اختلاف دو امتیازی در جدول رده بندی قرار دارند و به فکر ارتقای جایگاه خود و رسیدن به رده اول جدول هستند.

صحبت های محمد محمدی از دیدار تیم های استقلال و سپاهان و تقابل شاگردان محرم نویدکی و فرهاد مجیدی.

بازی استقلال و سپاهان را چگونه پیش بینی می کنی؟

هر دو تیم جزو تیم های بزرگ و قهرمان لیگ برتر کشورمان هستند که در این فصل نیز جزو مدعیان قهرمانی هستند، هرچند در هفته های اخیر متفاوت بوده است. استقلال با پیکان 5 به تساوی رسید و 3 بر صفر پیروز شد و امتیازات زیادی را از دست داد. مقابل سپاهان شکست سنگینی مقابل گل گهر متحمل شد و قبل از آن در یکی دو بازی با تساوی شکست خورد.

نقطه ضعف سپاهان کجاست؟

به نظر من این تیم نتوانست به جای مهره هایی مانند پیام نیازی که از دست داده، مهره های قابل توجهی را جذب کند. در این دیدار اما هر دو تیم فوتبال جذابیت خود را نشان خواهند داد چرا که قطعا نتیجه در این دیدار برای آنها مهم است و شرایط آنها در ادامه مسابقات بسیار با نتیجه این دیدار مرتبط خواهد بود.

تقابل دو مربی جوان استقلال و سپاهان چه ویژگی هایی می تواند به این دیدار بدهد؟

من با هر دو عزیزم بازی کردم. با محرم در تیم ملی و همچنین بافرهاد مجیدی. محرم نویدکیا یکی از بازیکنان با اخلاق و شخصی است که هواداران استقلال و پرسپولیس را هم دوست دارد.

کدام ویژگی در محرم نظر شما را جلب می کند؟

نکته جالب در مورد محرم این است که با وجود اینکه تجربه چندانی در مربیگری ندارد، سعی کرده از مربیان با دانش و کارآمد استفاده کند. این نشان از هوش او دارد. زیرا در جایی که مسئولیت دارید اما تجربه ندارید می توانید از دانش افراد مجرب برای رسیدن به نتایج بهتر در کار خود استفاده کنید تا در نهایت خودتان به تجربه لازم دست پیدا کنید.

فرهاد مجیدی در این زمینه چه مربی ای دارد؟

مجیدی بیشتر به حرف خودش اعتقاد دارد. در واقع او اعتقاد چندانی به کار گروهی ندارد و شاهد بوده ایم که در این مدت هم کادر فنی اش همیشه خالی است. نیمکت اختصاصی استقلال در آن دوره هایی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود این را نشان می دهد. با این حال استقلال امسال فصل را خوب آغاز کرد اما با 5 تساوی یک تساوی حاصل شد اما هر دو مربی فلسفه خاص خود را در کار خود دارند. در کلاس های مربیگری یاد گرفتیم که هر مربی باید فلسفه خودش را در کارش داشته باشد. در این بازی شاهد دو فلسفه متفاوت در برابر یکدیگر خواهیم بود که قطعا بازی هیجان انگیزی خواهد بود.

چه نام فیلمی را برای تقابل استقلال و سپاهان انتخاب می کنید؟

من زیاد فیلم دوست ندارم و اگر در سریال پیمان حضور داشته باشم خیلی اتفاقی است. اما فکر می کنم با توجه به تقابل این دو تیم بزرگ می توان نام فیلم «پیاده روهای آرام» را برای دیدار استقلال و سپاهان در نظر گرفت.

کدام تیم برنده این مسابقه می شود؟

بستگی به موقعیت داره. استقلال در هفته های اخیر در موقعیت خوبی قرار داشت اما موفق به گلزنی نشد. البته سپاهان هم خط حمله بسیار خوبی دارد اما فکر می کنم در نهایت با توجه به میزبانی استقلال کفه ترازو برای کسب حداکثر امتیاز از این دیدار روی این تیم سنگینی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید