محمد مایلی کهن با این جمله آجورلو را شست و شو داد!

محمد مایلی کهن با این جمله آجورلو را شست و شو داد!

محمد مایلی کهن، پیشکسوت فوتبال ایران درباره اختلاف طارمی و اسکوچیچ گفت:

آنچه اسکوچیچ می گوید درست است. یکی از مهم ترین عواملی که باعث شد فوتبال ما علیرغم کمبود تجهیزات بهتر از سایر تیم های آسیایی باشد، بهره مندی از استعدادهای زیادی در فوتبال است، اما باید اذعان کنیم که رفتار هر دو بسیار محترمانه بود و امیدوارم اختلافات به گونه ای حل شود. در اسرع وقت.

محمد مایلی کهن ادامه داد:

اگر همیشه ایراداتی که در مقاطع مختلف به مربیان تیم های ملی می شود این است که بازی های لیگ برتر را تماشا نمی کنند اما اسکوچیچ در اکثر مسابقات باشگاهی حضور دارد و به آنها توصیه می کنم نگاه دقیق تری به سرمایه های داخلی لیگ ما داشته باشند. . شرایط تیم ملی خوب است و امیدوارم در جام جهانی شرکت کنم.

مایلی کوهن در خصوص وضعیت پرسپولیس افزود:

پرسپولیس پس از شکست مقابل الهلال خیلی زود توانست خود را دوباره جمع کند. پرسپولیس با تقسیم بندی بازیکنانی مثل مغانلو و نورالهی بیش از هر فصل دیگری بازیکن جذب کرده و باید بگویم که در این فصل از هزینه های خود کم نکرده است.

محمد مایلی کهن گفت:

فکر می کنم مدیرعامل وقت این تیم (سمیعی) در پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و با اینکه خیلی غیرحرفه ای بود اما بدون حاشیه رفت اما خیلی از مدیران ما با سلام و احوالپرسی می آیند و وقتی می روند صد حاشیه درست می کنند. تیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص حضور آجرلو به عنوان مدیرعامل استقلال اذعان داشت:

او در استیل آذین موفق نشد و علیرغم هزینه های زیادی که برای تیم ها خرج شد نتوانست از پس تراکتورسازی و پاس گل بربیاید. آجرلو چهره شناخته شده ای است و می تواند مشکلات استقلال را حل کند. او برای موفقیت باید از تجربیات قبلی خود درس بگیرد. البته همانطور که همیشه گفته ام مددی مدیر خوبی هم بود و با خیال راحت کار می کرد.

مایلی کوهن در مورد نتایج این تیم گفت:

امیدوارم تیم ملی جواز حضور در المپیک پارس را کسب کند. مهدی مهدوی کیا شاگرد خودم بود و امیدوارم موفق شود. امیدوارم از تجربه 44 سال گذشته درس بگیریم و در المپیک شرکت کنیم البته اگر هم صعود نکنیم، عدم حضور ما در المپیک فاجعه نیست. مهدوی کیا از نظر فنی و اخلاقی بازیکن بزرگی بود و از نظر انگیزه می تواند به تیم امید کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید