پیشکسوت استقلال با این حرف آجورلو را شست و شو داد

پیشکسوت استقلال با این حرف آجورلو را شست و شو داد

اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال در مصاحبه ای نادر و انتقادی عملکرد رهبری استقلال را زیر سوال برد. در ادامه صحبت های مهم حاجیلو را می خوانید:

*پیش بینی می شد در استقلال چنین اتفاقاتی بیفتد. تا الان همه کسانی که در پاز و شهرداری بوده اند در کادر باشگاه استقلال هستند و با آجورلو همکاری می کنند. برخی می گویند خسرو حیدری تجربه لازم برای مربیگری و نیمکت نشینی را ندارد و تنها به دلیل سابقه بازیگری در ترکیب آبی ها حضور دارد. خسرو حیدری در استقلال بازی می کرد اما به دلیل ارتباطش با آقای آجورلو به کادر فنی این تیم پیوست. او با حضور در استقلال فقط می تواند تجربه کسب کند و نمی تواند به تیم کمک کند.

* بیژن طاهری سال ها سابقه مربیگری دارد و مربیگری را بلد است اما سرمربی تیم شد. مربیگری با نظارت کاملا متفاوت است. به نظر من اگر خسرو حیدری هدایت تیم را بر عهده داشت اتفاقات بهتری می افتاد. بیژن طاهری می تواند بیشتر به ساپینتو کمک کند. آگورلو یکی از مدیران ورزشی است که در فضای ورزش بوده و ارزش کسانی را که در کنارش بوده اند حفظ کرده است.

*آجورلو در آوردن بازیکن مهارت ندارد و مدیریت بلد است و در حال حاضر می بینیم که استقلال پر از مهاجم است و هر کدام از این مهاجمان بازیکن بسیار خوبی هستند. چگونه یک مربی می تواند این همه مهاجم را مدیریت کند؟ اگر 2 مهاجم هماهنگ شوند تکلیف 4 مهاجم دیگر چه می شود؟ این موضوع به استقلال لطمه می زند. زمانی که ساپینتو می خواست به استقلال بیاید، هواداران فوتبال می دانستند که آجورلو جرات ندارد مربی ایرانی بیاورد. چون می دانست فرهاد مجیدی آمار قابل توجه و قهرمانی را برای خود به ثبت رسانده است. مجیدی البته زیاد هم رفت و آمد داشت.

* با وجود اینکه سال ها با نکونام اختلاف داشتم، جواد نکونام مربی مرتبط و خوبی بود و بهترین گزینه برای استقلال بود، اما نکونام هم شرایط را درک می کرد. باشگاه استقلال بالاخره با گزینه ای پر از هیاهو و هیجان به توافق رسید.

*اگر یادتان باشد استراماچونی در 5 هفته اول عملکرد خوبی نداشت اما بعد تغییر کرد. استقلال از امروز باید امتیاز بگیرد. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید موفق باشد. امیدوارم ساپینتو در آینده عملکرد خوبی داشته باشد. باشگاه استقلال وضعیت مالی خوبی دارد و امیدوارم این تیم بتواند در فصل آینده به عنوان تیم رویایی استراماهونی شرایط خوبی را فراهم کند.

*بازی سپاهان مقابل نساجی را تماشا می کردم که متوجه 9 کارت زرد شدم. می دانیم که رای داور قابل ابطال نیست و کارت های غیر فنی می بینیم. امیدوارم اعتراضات خاموش شود و داوران بتوانند به خوبی قضاوت کنند و عملکرد بازیکنان در مسابقات لیگ برتر از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید