پیشکسوت پرسپولیس یحیی را شست وشو داد

پیشکسوت پرسپولیس یحیی را شست وشو داد

بهزاد داداش زاده درباره تساوی پرسپولیس و هواداران در هفته نهم لیگ برتر گفت: فوتبال دیگر مثل قبل نیست و تیم های انتهای جدول هم می توانند یقه های بزرگ را بگیرند. این هوادار خوب بازی کرد تا خودش را از قعر جدول نجات دهد. آنها تا آخر عملکرد خوبی داشتند و به امتیاز ارزشمندی مقابل پرسپولیس رسیدند که کار بزرگی بود.

وی گفت: در ضربات آخر در مقابل هواداران خیلی بی دقت بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. تغییرات گل محمدی خوب نبود و نتوانست تاثیر محسوسی روی مسابقه بگذارد، رضا اسدی با آمدن به زمین ضعیف تر شد! این تیم مشکل روحی دارد و این مشکلات از بازی الهلال شروع شد و برای همه جای سوال است که کی تمام می شود؟ پرسپولیس امسال مشکل بزرگی دارد و شاید حتی سهمیه آسیایی را هم نگیرد!

داداش زاده در مورد بازی و ضعف های پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به بازی های قبل خیلی ضعیف تر بود و اشتباه به نظر می رسید، در کل نسبت به سال های قبل ضعیف هستیم. گل اول هوادار با اشتباه مدافعان به ثمر رسید و این سبک بازی برای قهرمان 5 دوره اخیر لیگ ایران و فینالیست آسیا زیر سوال است. بازیکنان و به خصوص خریدهای جدید باید بدانند که چه تیمی بر تن می کنند. بازیکنان جدید پرسپولیس هنوز هماهنگی لازم را به دست نیاورده اند و این اشتباهات در خط دفاعی می تواند همچنان به تیم ضربه بزند و حالا هم هواداران را ناراحت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید