پیشکسوت پرسپولیس خریدهای خارجی یحیی را شست

پیشکسوت پرسپولیس خریدهای خارجی یحیی را شست

محمد پنجعلی درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی گفت: بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم. با این حال جام حذفی جام عجایب است و این تیم در یک مسابقه حذف می شود. پرسپولیس در این دیدار بازی فشرده ای انجام داد. این فوتبال است و می گذرد. پرسپولیس تیم بزرگی است و چیزی کمتر از شایستگی و محبوبیتش ندارد.

وی افزود: وقتی قرار است تیم بسته شود باید به نام پرسپولیس باشد. این تیم پرطرفدارترین تیم آسیاست و باید در نظر داشت چرا که ارتباط مستقیمی با احساسات مردم دارد. مردم این تیم را دوست دارند. پرسپولیس هویت خاصی دارد که کم کم در بین مردم رواج پیدا می کند. این باشگاه در فوتبال ما فرهنگ سازی کرده و حالا ما به عنوان پیشکسوتان پرسپولیس باید نشان دهیم که این تیم یک مدرسه است.

وی همچنین درباره بازیکنانی که در این فصل به پرسپولیس آمدند و گفته می شود این تیم خریدهای خوبی انجام نداده است، گفت: در مورد بازیکنان خارجی صحبت می کنم. وقتی قرار است بازیکن خارجی تعیین شود، آن بازیکن باید خارج از آسیا باشد. اشتباهات اتفاق می افتد، اما وقتی باید بازیکن خارجی تعیین شود، سطح آن بازیکن باید بالاتر از بقیه باشد. بازیکنان خارجی که آمدند جواب ندادند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد یحیی گل محمدی در این تیم نیز گفت: زندگی نامه گل محمدی مشخص است. او این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند و همچنان برای قهرمانی در لیگ رقابت می کند. این همیشه در جام حذفی اتفاق می افتد. پرسپولیس با یحیی گل محمدی دو بار قهرمان لیگ شد و نتایج خوبی کسب کرد. ما نباید به خودمان آسیب بزنیم. کارکنان فنی باید حمایت شوند. چرا باید خودمان را بزنیم؟ ما باید برای پی ریزی پایه های موفقیت تلاش کنیم. پرسپولیس در مدت کوتاهی مدیران زیادی را به خود دید که مشکلات زیادی را به وجود آورد. از طرفی وقتی باید بازیکنی تعیین شود، باشگاه پول کافی ندارد و نمی تواند بازیکنانی را که کادر فنی به دنبال آنهاست جذب کند.

پنجعلی در پایان گفت: معتقدم اکنون همه باید روی لیگ تمرکز کنند و تیم باید برای پیروزی در دیدارهای پیش رو تلاش کند، رقبا امتیاز می گیرند اما پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد و باید تا آخرین لحظه برای قهرمانی بجنگد. روز

دیدگاهتان را بنویسید