ادعای پیشکسوت پرسپولیس درباره خریدهای جذاب یحیی

ادعای پیشکسوت پرسپولیس درباره خریدهای جذاب یحیی

نبیله باقری ها که سابقه قهرمانی در لیگ هفتم را با پرسپولیس دارد در این باره می گوید: خرید علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی بهترین اتفاق ممکن در فصل نقل و انتقالات بود. این دو بازیکن تجربه ملی و بین المللی و حضور پررنگی در جام جهانی دارند و می توانند کمک زیادی به پرسپولیس کنند.

مدافع سابق پرسپولیس ادامه می دهد: پرسپولیس فصل گذشته در دفاع و دفاع تیم دچار مشکل شد و حالا یحیی گل محمدی به درستی تصمیم به رفع آن گرفت. علی نعمتی البته در نیم فصل دوم در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و فکر می کنم مثلث نعمتی، پورعلی گنجی و بیرانوند می توانند بهترین خط دفاعی لیگ بیست و دوم را تشکیل دهند.

بیل مکانیکی با اشاره به نقش سیدجلال حسینی در موفقیت های 6 ساله پرسپولیس یادآور شد: در اینکه سیدجلال حسینی پرافتخارترین و بهترین مدافع تاریخ لیگ برتر کشورمان است شکی نیست. او برای تیم زحمت می کشد و فکر می کنم هنوز هم می تواند به پرسپولیس کمک کند. این روزها صحبت از خداحافظی با کاپیتان پرسپولیس است در حالی که این یک موضوع شخصی است. همه می دانند چه زمانی باید خداحافظی کنند و باید به سیدجلال حسینی به احترام خاطرات، مسابقات ملی و باشگاهی اجازه دهیم تصمیم نهایی را خودش بگیرد. با این حال معتقدم او با توجه به زندگی سالم و حرفه ای که دارد همچنان می تواند در این سن و سال در سطح بالایی فوتبال بازی کند.

وی درباره خریدهای کلان پرسپولیس و تیم ملی نیز گفت: پرسپولیس در نقل و انتقالات از لیگ بیست و دوم شروع پرفراز و نشیبی داشت اما معتقدم این تیم باید در خطوط دیگر هم تقویت شود. بیرانوند، پورعلیگنجی و اسماعیلی فر برای تقویت خط دفاعی خریداری شدند و این تیم باید بازیکنان یحیی گل محمدی را در خط هافبک و حمله نیز خریداری کند.

این مدافع پیشکسوت که با پرسپولیس در لیگ هفتم قهرمان لیگ برتر شد، نقش مدیریت این باشگاه را بسیار مهم توصیف کرد و خاطرنشان کرد: تیم ما در لیگ هفتم نیز با حواشی زیادی مواجه شد اما نقش آقای حبیب کاشانی مدیرعامل پرسپولیس طبیعتاً حواشی بیشتری خواهد داشت و امیدوارم مدیریت پرسپولیس در این فصل آرامش را به تیم بیاورد.

باقری در پایان گفت: به نظرم نقش هواداران پرسپولیس چه در فضای مجازی و چه در بازی های این تیم بسیار مهم است. این اقوام باید تا پایان لیگ بیست و دوم از تیم حمایت کنند و با تساوی یا خدای نکرده باخت ناامید نشوند. این پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را در فصل آینده دارد به شرطی که همه عوامل و هوادارانش دست به دست هم بدهند و از کادرفنی و بازیکنان حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید