پیشکسوت استقلال مقابل خریدهای فرهاد مجیدی قبل از دربی

پیشکسوت استقلال مقابل خریدهای فرهاد مجیدی قبل از دربی

ادموند اختر در خصوص وضعیت استقلال به خبرنگار ما گفت: شرایط استقلال بسیار خوب است. این تیم علیرغم اینکه در چهار بازی پیروز نشد و دیدارها را با تساوی به پایان رساند اما بازی های امیدوارکننده ای ارائه کرد و امتیازات خوبی را جمع کرد و در کورس مدعیان قرار گرفت. امیدوارم سه امتیاز بازی شنبه را کسب کنند و به روند رو به رشد و امتیازهای کسب شده خود برسند.

وی با اشاره به تساوی های این تیم ادامه داد: در هر تورنمنتی همه چیز اتفاق می افتد و برخی از تیم ها شروع خوبی دارند و بعد روند خوبی ندارند و برخی تیم ها برعکس عمل می کنند.استقلال تاکنون نتایج بدی نداشته است و بسیاری از تیم ها مشکلات مشابهی داشته اند و تفاوت بین نتایج تیم های جدول زیاد نیست. هنوز شروع فصل است و اتفاقاتی افتاد و مسابقات دیر شروع شد، همه چیز دست به دست هم داد، بنابراین تیم ها آمادگی خوبی نداشتند.

مهاجم سابق استقلال درباره عملکرد این تیم در قبال بازیکنان خارجی گفت: بازیکنان خارجی که وارد فوتبال ایران می شوند کمی زمان می برد تا با شرایط ایران سازگار شوند. اگر بازیکن به خصوص در استقلال و پرسپولیس پیشتاز باشد، تماشاگران از این بازیکنان انتظار زیادی دارند. کسانی که این بازیکنان را جذب می کنند باید بدانند که یک مهاجم خارجی که به یک تیم محبوب می آید واقعا باید توانایی های بیشتری نسبت به بازیکنان ایرانی داشته باشد و بتواند انتظارات را برآورده کند. من چیز خاصی در ژست ندیدم. شاید او در سال های گذشته بازیکن توانمندی بود، اما حالا تفاوتی با دیگر بازیکنان ندارد.

اختر درباره عملکرد یمگا افزود: نمی گویم آقای یمگا خیلی خوب است، اما با عملکرد خوبش در بازی اول ما را امیدوار کرد. با این حال او هنوز به آن چیزی که ما انتظار داریم و انتظار داریم توانایی های آنها را در مسابقات آینده ببینیم، نرسیده است. اگر این بازیکنان به مشکل برسند، کسانی که آنها را آورده اند فکر کنند. امیدوارم این هفته بتوانند انتظارات هواداران را برآورده کنند.

پیشکسوت استقلال درباره دربی گفت: دربی ربطی به نتایج قبلی تیم ها ندارد. اتفاقات، شانس اپیزود و اینکه کدام بازیکن تیم می تواند از فرصت ها استفاده کند، نتیجه این بازی را رقم می زند. امیدوارم خیلی زود در این دیدار گل رد و بدل شود و بازی زیبایی را شاهد باشیم و در کنار بازی زیبا، استقلال در این دیدار هم پیروز شود. این بازی با همه بازی های دیگر متفاوت است زیرا در روند مدیریت و مربیگری موثر است. امیدوارم استقلال با برد در این بازی به روند رو به رشدی دست یابد.

وی افزود: مدیریت باشگاه استقلال تمام خواسته های کادرفنی را به تیم داده است و این تیمی است که خود فرهاد مجیدی با فکر خودش آن را بست و امیدوارم بازیکنان بدانند در این هفته در کدام تیم بازی می کنند و موفق شوند.

اختری در واکنش به اینکه اکثر دربی ها جذابیتی ندارند، گفت: ترس از یکدیگر و ترس از باخت دلیلی است که وقتی یک تیم در این مسابقه می بازد، مسئولان، مدیریت و بازیکنان تا شش ماه تحت فشار هستند. البته دو بازی اخیر که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید علیرغم اینکه بازی برنده نشد بازی های خوب، پر و جذابی را شاهد بودیم امیدوارم روز شنبه هر دو تیم با احتیاط کنار رفته و بازی جذابی را شاهد باشیم. .ترس امیدوارم اگر بازی باید برنده شود استقلال را به دست بیاورد و اگر مساوی شود مساوی با گل های زیاد باشد که تماشاگران بازی از آن لذت ببرند.

وی در خصوص جایگاه پرسپولیس در لیگ امسال گفت: پرسپولیس و استقلال همیشه پرسپولیس و استقلال هستند. شاید پرسپولیس در ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشته باشد اما بازیکنان و کادرفنی توانمند هستند و به تیم احترام می گذارند. تیمی که چندین سال قهرمان شده، شخصیت قهرمانی دارد و تغییرات زیادی در تیمش ایجاد نشده است. پرسپولیس بازی به بازی بهتر می شود و امیدوارم بعد از بازی روند خوبی داشته باشد.

پیشکسوت تیم استقلال در پایان برای این تیم در دربی آرزوی موفقیت کرد و گفت: استقلال توانایی برد در این دیدار را دارد و خط مقدم این تیم یکی از خطوط قوی لیگ است و امیدوارم در او علاوه بر زیبا بازی کردن، دربی را نیز خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید