هشدار جدی به فرهاد مجیدی قبل از دربی

هشدار جدی به فرهاد مجیدی قبل از دربی

مهدی پاشازاده درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی دیدار برگشت بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: وقتی تیمی نبازد و در اوج باشد، شرایط “خوب” است. دربی یک فینال میانی است چون اگر استقلال ببرد خیالش بابت برد راحت می شود. در عین حال هر تیمی که در دربی ببازد دچار بحران می شود. البته این فوتبال است و هزار و یک اتفاق و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
او گفت: دربی مسابقه مهمی است و پیش بینی آن آسان نیست. اگر استقلال همچنان به شکست نخوردن ادامه دهد و بخواهد شش امتیاز عقب بماند و پرسپولیس هم به شکست نخوردن فکر کند، دربی جالبی نخواهد بود، مگر اینکه فکر پرسپولیس روی این دیدار تاثیر بگذارد. اگر کادر فنی پرسپولیس به باخت فکر نمی کند، استقلال است. بازی هجومی پرسپولیس هم باعث می شود استقلال راحت تری حمله کند.

بازیکن سابق استقلال در واکنش به اظهارات علیرضا منصوریان علیه فرهاد مجیدی پس از دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان گفت: با بسیاری از صحبت های منصوریان موافقم. فوتبال فراز و نشیب های خودش را دارد. من در هیچ تیمی نیستم، قبل از بازی روی هیچ تیمی نمی روم، اما بعد از بازی هر اتفاقی بیفتد، چه ببازم و چه ببرم، به کادر فنی حریف تبریک می گویم یا خسته نباشید. قبل از مسابقات روی نیمکت گل و شیرینی می آوریم و عکس یادگاری می گیریم اما پنج دقیقه بعد قسم می خورم!

وی ادامه داد: اگر قرار باشد با کسی دعوا کنم، در جریان بازی دعوا می کنم. در هر تیمی به شاگردانم یاد می دهم که اگر وسط بازی با یک نفر بحث کنید و حرفی بزنید بعد از سوت داور تمام می شود و با بازیکنان حریف دست می دهید. مشکل بعدی بزرگتر و کوچکتر شدن است و همه ما باید آن را درک کنیم. شما (منصوریان و مجیدی) سال هاست که با هم بازی می کنید و رفت و آمدهای خانوادگی داشته اید. فردا شاید یک روز من و محمود فکری با هم روبرو شویم. ما از یک خانواده هستیم و باید بزرگتر و کوچکتر به نظر برسیم.

پاشازاده با اشاره به برخی رفتارهای مجیدی گفت: خیلی ها مجیدی را می شناسند و می دانند که این خصوصیت اخلاقی اوست اما در فرهنگ ما باید به کوچکتر و بزرگتر احترام گذاشت. هنگامی که آخرین سوت نواخته می شود، هیچ کس چیزی را از دست نمی دهد. معتقدم دیگر تیم ها به زور نمی توانند به استقلال برسند و تنها فردی که می تواند این تیم را بشکند خود فرهاد (مجیدی) است. این نظریه من است. تنها فردی که می تواند به استقلال ضربه بزند مجیدی است. اگر تمرکزش را بیشتر کند، استقلال به راحتی قهرمان می شود. نباید به مسائلی مانند «حسادت دیگران» پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید