هشدار جدی به فرهاد مجیدی و شاگردانش

هشدار جدی به فرهاد مجیدی و شاگردانش

ایمان عالمی در خصوص تساوی استقلال و نساج در هفته بیستم لیگ برتر گفت: بازی بسیار پر جنب و جوش و خوبی بود. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. من تیم نساجی را با الهامات آرام و کادر فنی تحسین می کنم.

وی افزود: استقلال طبق روال هفته های گذشته بازی خوبی انجام داد و شایسته برد بود. علیرضا حقیقتی چهار سیو بسیار خوب انجام داد و توپ استقلال به تیر افقی دروازه برخورد کرد. تیم با یک سیستم سه دفاعی کار می کرد، نساجی سه دفاع داشت و از نظر تاکتیکی هر دو تیم در یک فرمت بودند، اما استقلال تجربه بیشتری داشت، موقعیت های بهتری کسب کرد و توانست گلزنی کند.

پیشکسوت استقلالی ها گفت: شاید فشار و استرس حفظ برتری روی بازیکنانی که نتوانستند موقعیت را تبدیل به گل کنند تاثیر بگذارد. در مجموع هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند اما استقلال می توانست برنده این دیدار باشد.

عالمی در خصوص قضاوت این دیدار و صحنه مشکوک حذف ارسلان مطهری در محوطه جریمه نساجی گفت: داور مشکل خاصی نداشت. کارشناسان هم باید درباره این صحنه نظر بدهند اما فکر می کنم فرصت عالی ارسلان مطهری باعث شده کنترلش از دستش برود.

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه تساوی به متن پیروزی های استقلال پایان داد، گفت: دور سوم بود. اتفاق خاصی نیفتاد. تنها مشکلی که برای استقلال پیش آمد و کادر فنی توانست بر آن غلبه کند بحث ثبت یزدانی و مرادمند بود. این می تواند ضربه مهلکی برای تیم باشد.با تمام این تفاسیر عارف گلمی برگشت و عملکرد بدی نداشت. خط دفاعی تیم مقابل نساج خوب کار کرد و هافبک ها هم موقعیت خوبی برای مهاجم ایجاد کردند. حالا استقلال از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارد و مشکلی در بازی ندارد.

وی در خصوص استرس کاهش فاصله پرسپولیس و تاثیرگذاری بر روند خوب استقلال و اینکه آیا این مشکلی ندارد، گفت: اینها جذابیت های جدول قهرمانی است. استقلال برای حفظ صدرنشینی باید در دیدارهای آینده سرسختی خود را حفظ کند. جذابیت های فوتبال هم همینطور است. هفته گذشته پرسپولیس به تساوی رسید و استقلال را برد، این هفته استقلال به تساوی رسید و پرسپولیس برد. استقلال بعد از بازی بعدی مقابل گل گهر که او هم در خانه است می تواند دوباره روند بردهای خود را آغاز کند. امیدوارم استقلال در هفته های آینده به روند رو به جلو ادامه دهد و به بردهایش ادامه دهد. شرایط عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد. خدا را شکر امیدوارم استقلال بتواند این روند را حفظ کند و در پایان فصل قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید