هشدار جدی فرهاد مجیدی به استقلالی ها; ما هنوز 2 امتیاز بالاتر هستیم!

224776 709 خبر خاکستری

تمرینات تیم فوتبال استقلال در چند روز اخیر برای آماده سازی این تیم برای دیدار مقابل پدیده مشهد ادامه داشته و استقلالی ها زیر نظر کادرفنی خود خود را برای دیدار سرنوشت ساز فردا شب مقابل نماینده مشهد آماده می کنند. این در حالی است که تمرینات استقلال در چند روز گذشته ادامه داشته است زیرا این دادگاه تحت الشعاع برخی اخبار و شایعات اخیر از جمله درخواست مجدد این بازیکن گابنی از سوی کمیته استیناف قرار گرفته است. در بین استقلالی ها ظاهر شد.

آبی پوشان طی چند روز گذشته و به خصوص در یکی دو روز اخیر تمرین استقلال چندین بار با توجه به این موضوع با بازیکنان صحبت کردند و از آنها خواستند این مشکلات و حواشی را فراموش کنند و فقط به فکر بازی های آینده باشند. شما با مشکلات دیگر کاری ندارید.

این در حالی است که طبق شنیده ها فرهاد مجیدی در صحبت های خود برای استقلالی ها تاکید کرد که نباید به اخبار پرونده گل گهر توجه کنند و تنها به اهداف آینده و از همه مهمتر استقلال استقلال بپردازند. مجیدی معتقد است در شرایطی بعید حتی اگر دو امتیاز از استقلال گرفته شود، این تیم همچنان 2 امتیاز بیشتر از پرسپولیس در جدول دارد، در حالی که هنوز دیدارهای آینده باقی مانده است و احتمال می رود حتی این فاصله باز هم بیشتر شود. .

مجیدی خطاب به استقلالی ها تاکید کرد که قهرمانی در دست آنهاست و اگر در تمام دیدارهای پیش رو با پیروزی زمین را ترک کنند، هیچ چیز دیگری نمی تواند در سرنوشت قهرمانی استقلال تاثیر بگذارد و از این رو بازیکنان این تیم باید توجه کامل داشته باشند. برای دیدارهای آتی و مخصوصاً برای جلسه بعدی پدیده را پیش روی خود قرار دهید و در این زمان از هرگونه فکر دیگری خودداری کنید.

گفتنی است پس از انتشار رسانه ای درخواست گل گهر برای بررسی توسط کمیسیون استیناف فدراسیون فوتبال، در روزهای اخیر در فضای مجازی درگیری بین هواداران استقلال و پرسپولیس به وجود آمد که خبرساز شد و نگرانی های استقلال را برانگیخت. که به نظر می رسد این حواشی در حال حاضر تاثیری روی بازیکنان این تیم نداشته و منجر به محرومیت این تیم از قهرمانی شود.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید