هشدار جدی به فرهاد مجیدی در مورد پیکان

هشدار جدی به فرهاد مجیدی در مورد پیکان

تیم استقلال خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پیکان آماده می کند تا در صورت صعود یک پله دیگر به کسب یکی از جام های پیش رو در فصل فوتبال نزدیک شود. محسن بیاتی نیا درباره شرایط آن روزهای استقلال، تیم پیکان رقیب آبی ها در جام حذفی و تقابل دو تیم اظهار نظر کرد.

وضعیت استقلال بعد از بازی با هوادار مقابل پیکان را چگونه می بینید؟

به نظر من استقلال همیشه از نظر عملکرد فنی در این بازی شرایط خوبی نداشت. تاکتیک های آشفته و بازی گیج کننده از ویژگی های استقلال در این دیدار بود در حالی که تیم هواداران فوتبال بسیار منطقی و خوبی را به نمایش گذاشتند. آنها توپ را به سمت راست زدند و استقلال را به سمت راست فشار دادند.

اما آیا استقلال برد؟

دلیل پیروزی استقلال مقابل تیم خوب و منسجم رضا عنایتی که در این بازی به خوبی تیمش را به حرکت درآورد، این بود که استقلال از نظر تجربی بازیکنان بهتری در بین اعضای خود داشت و این چیزی از ارزش های تیم هوادار کم نمی کند.

چگونه با پیکان در این فصل آشنا شدید؟

پیکان یک تیم متوسط ​​به بالا است. سبک بازی او متاثر از سبک نگاه معتبی حسینی به فوتبال است. او در تیم های خود بازیکنانی را انتخاب می کند که سبک فوتبال او را بازی می کنند و باید به او احترام گذاشت. گاهی در برخی مسابقات نتایج خوبی می گیرد. اما قطعا بازی آسانی مقابل استقلال نخواهد بود.

سه شنبه را چگونه پیش بینی می کنید؟

فکر می کنم پیکان بیشتر بیاید تا گل نخورد. این روش هر تیمی است که مقابل استقلال بازی می کند. می آیند به خودشان فشار بیاورند و در چند دقیقه به استقلال حمله کنند. استقلالی ها برای برد باید به ضربات ایستگاهی و ضد حملات پیکان توجه کنند.

استقلال چند نفر را می تواند برای کمک به این بازی جذب کند؟

توافقی بین استقلال و فولاد صورت گرفت که هنوز نمی توان درباره آن زیاد صحبت کرد. تا بازی این افراد را در بین شاگردان فرهاد مجیدی نبینیم نمی توانیم آن را تحلیل کنیم. بازیکنان زیادی به استقلال می آیند که عملکرد متفاوتی نسبت به گذشته دارند اما نکته مهم این است که مجیدی صددرصد بر اساس نیاز تیمش حردانی را انتخاب کرد.

کدام یک از دو تیم بیشتر به پنالتی فکر می کنند؟

پیکان بیشتر به آن فکر می کند. اگرچه تا زمان بازی نمی توان به درستی در مورد آن صحبت کرد، اما شاید تا 90 دقیقه دیگر نتیجه به پایان برسد، اما قطعا هر چه بازی تمام شود و نتیجه مساوی شود، هر دو تیم حتی استقلال دوست دارند بازی به پایان برسد. مجازات

استقلال در بازی قبلی لیگ برتر مقابل پیکان از مدافعانش از روی ضربات ایستگاهی گلزنی کرد. فکر می کنی در این بازی دوباره شاهد این تاکتیک استقلال باشیم؟

استقلالی ها در دیدار قبل هم از دو ضربه ایستگاهی دو گل به هواداران زدند و پیروز شدند. در جام جهانی یکی از بهترین راه ها برای گلزنی به خصوص در مسابقاتی که بازی مساوی است، استفاده از ضربات آزاد است. این یک هنر است و نمی توان آن را متحد کرد. شاید در این بازی ضربات آزاد تعیین کننده تیم صعود کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید