هشدار جدی پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی

هشدار جدی پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی

هادی طباطبایی در حاشیه بازی امروز خیریه منتخبین 98 و سرخابی گفت: این بازی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد که رشادت، رشادت و فداکاری سردار سلیمانی الگویی برای مردم ایران بود و امیدوارم. ادامه خواهد داشت.”

وی با تاکید بر نتایج استقلال در فصل جاری لیگ برتر خاطرنشان کرد: در حال حاضر آرامش خوبی در این باشگاه حاکم است و انشاالله در زمان بهتری در این باره صحبت خواهیم کرد. امیدوارم استقلال موفق شود چون هواداران تشنه قهرمانی هستند. متأسفانه در سال های اخیر در بحث های مختلف استقلال اتفاقات بدی افتاده و حالا آرامش خوبی برقرار است. امیدوارم رقابت سالمی در زمین برگزار شود و در نهایت هر تیمی که شایسته قهرمانی در زمین باشد.

دروازه بان سابق استقلال درباره احتمال حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان گفت: ما همیشه در فوتبال خود اشتباه کار می کنیم و هیچ وقت شرایط و بستری را که لازم است ایجاد نمی کنیم. در سال های اخیر مدیرانی را در استقلال و پرسپولیس به کار گرفته ایم که فقط در صورتی که تکلیف خود را با فوتبال روشن کنیم، مته و گلدوزی می کنند.

طباطبایی در پایان افزود: اگر فوتبال حرفه ماست باید ساختار حرفه ای برای آن ایجاد کنیم. شاید روزی بلایی سرمان بیاید و بفهمیم در کجای فوتبال آسیا هستیم. فوتبال ما خیلی فراتر از آسیاست، اما ساختاری که داریم نسبت به تیم های درجه دوم آسیایی خیلی پایین تر است. درباره خصوصی سازی این دو باشگاه صحبت های زیادی شده و امیدوارم تصمیمات درستی گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید